• 0

Het is niet makkelijk ...

... om veel geld te verdienen.

 

De afgelopen week weer eens in de financien gedoken (ja ja, verplichte aangifte voor 0104) en dan kom ik tot de conclusie dat het niet meevalt. Ga je er 100% voor en dan nog moet je het doen met een modaal inkomen en dan reken ik krom in die zin dat ik wel zo realistisch ben om de indirecte voordelen als inkomen mee te tellen. Doe ik dat niet dan wordt ik nog minder vrolijk.

 

Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik hierover niet zo vrolijk ben en ik denk ik schrijf het even van me af.

 

Wat vinden jullie? Is veel geld verdienen belangrijk?

 

Aargrggrgrh

 

Wellicht niet van mij gewend maar ja, dit hoort er ook bij.

Amadeos, inspireert ...

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Remo Natali

PS: http://www.penprinter.nl

PPS: http://www.3ddirect.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Wat vinden jullie? Is veel geld verdienen belangrijk?

 

 

Tja, 'veel geld' is natuurlijk relatief. Persoonlijk vind ik wanneer ik rond kan komen voldoende. Ook wanneer de verdiensten ongeveer evenveel zijn als in loondienst bij een baas, kies ik zeer zeker nog altijd voor het ondernemerschap. Maar soms lijken de nadelen van zelfstandig ondernemen toch wel zwaarder te wegen dan de voordelen.

Link naar reactie
  • 0

Geld speelt ontegenzeggelijk een rol bij het plezier dat aan het ondernemen. Direct of indirect druk het immers de waardering uit die klanten voor jouw toko hebben. Als het naar de beleving te weinig oplevert doe je iets verkeert. Een te lage marge, te weinig declarabele uren c.q. omzet, te hoge prijs (c.q te duur), er kunnen tal van oorzaken zijn. Heb je al eens onderzocht waar bij jou het probleem ligt?

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
  • 0

Ach een klant die je zegt dat hij je wil gaan zoenen omdat je product/support zo mooi is, is ook leuk. Heb je toch helemaal zelf gedaan. Wel jammer het een man is die het zegt en geen vrijgezellig leuk jong 'ding' ;D

 

Nou als je het daarvoor moet doen, dan moet je het maar eens gratis gaan doen.

Weet zeker dat ze je dan nog leuker zullen vinden ;)

Link naar reactie
  • 0

tja je kan je ter pletter werken om veel geld te verdienen maar dan hou je maar weinig tijd over om er wat leuks mee te doen.

maar je werkt wel hard en dan wil je wel graag resultaat zien oftewel veel geld verdienen. maar zolang het leuk werk is en ik er van kan leven hoor je mij niet klagen. ;) hoewel ik wel moet toegeven dat ik het erg jammer zou vinden als ik minder zou verdienen dan wanneer ik voor 'n baas zou werken....maar dat zou geen reden zijn om met eigen bedrijf te stoppen.

 

'Alot hosting', misschien kan je dingen bedenken die nog niet veel aangeboden worden en waar je wel redelijk veel voor kan vragen? het jammere voor jou is er is al zooooooooveel concurrentie, tegenwoordig heb je voor 25,- per jaar al gauw hosting en domeinnaam. misschien kan je iets bedenken waar ze wel wat voor over hebben....nieuwsbrieven versturen bv? internetshop huren?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 61 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.