Mijn vrouw is gestart met het geven van Italiaanse lessen aan prive personen. Nu heb ik op de site van de belastingdienst gelezen dat dit is vrijgesteld van BTW. Tijdens het inschrijven van de onderneming bij de KvK gaf de medewerker aan dat er wel degelijk btw intekening dient te worden gebracht. Nu betreffen de lessen geen beroepsopleiding en is het een cursus met een hobbymatig karakter.
Weet iemand welke sbi code hierbij hoort, dit kunnen wij namelijk niet terug vinden in de lijst van deze codes.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nico Schuthof
Nico Schuthof
Hallo allemaal,
Mijn vrouw is gestart met het geven van Italiaanse lessen aan prive personen. Nu heb ik op de site van de belastingdienst gelezen dat dit is vrijgesteld van BTW. Tijdens het inschrijven van de onderneming bij de KvK gaf de medewerker aan dat er wel degelijk btw intekening dient te worden gebracht. Nu betreffen de lessen geen beroepsopleiding en is het een cursus met een hobbymatig karakter.
Weet iemand welke sbi code hierbij hoort, dit kunnen wij namelijk niet terug vinden in de lijst van deze codes.
Alvast dank voor de reacties.
Met vriendelijke groet,
Nico
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/51821-sbi-code-talenonderwijs/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag