• 0

Virtuele winkelstraat

Dit is een vervolg op een thread in het O&L forum, omdat de virtuele winkelstraat daar te veel offtopic ging.

 

Aanleiding:

Internet is een heel uitgebreid medium, vaak hoor ik de klacht; ik weet niet waar ik zoeken moet, er is teveel aan informatie en ik kan het niet vinden als ik wat zoek. Ook de meest onherkenbare namen kom je tegen in de www adressen.

Deze mensen zijn vaak niet eens geintereseerd of er in verwegistan een winkel bestaat die online goederen verkoopt. Vaak zijn ze wel geitereseerd in de 'bekende winkels' ....is er een leuke aanbieding of hoe is die renovatie afgelopen, heeft jan-boek de nieuwste titels al liggen. etc.

Voor deze mensen en voor de mensen met weinig tijd, is het een idee om op deze manier 'virtuele winkelstraten in te richten'.

 

Ik kom hierop doordat een klant van mij ideeén had in die richting, een gezamelijke website voor de hele winkelstraat, gelinkt naar de eigen site`s. (dit zou evt een volgend project kunnen worden...vandaar)

o.a om als 'bekende' winkelstraat zich beter te profileren... Deze straat bevind zich niet in het direkte centrum maar is wel degelijk een straat met veel leuke winkels die je niet overal ziet. overigens hoeft het niet zo te zijn dat alle winkels ook via de website dingen willen verkopen

 

Ik wil ook voordat ik ondernemers met deze plannen ga begeleiden, goed weten waar ik over praat...(ik moet mijn ideeën ook toetsen en evt bijschaven, dus als jullie daar een bijdrage aan kunnen en willen leveren ...graag!)
Dit is wel een interessant onderwerp. Ik zal binnenkort mijn bijdrage leveren.
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ja bedankt Tirza ! het is een stuk duidelijker. De enige vraag die ik op dit moment eigenlijk heb is:

 

Als ik meedoe en ik krijg over een paar maanden een opdracht van een klant voor mijn bedrijf en toevallig zou die opdracht veel gemeenschappelijk hebben met iets waarmee NP II ook bezig is. Mag ik die opdracht dan nog wel aannemen?

 

groetjes Dani

Link naar reactie
  • 0
Wordt IVOC dan eigendom van het project 'virtuele winkelstraat'
nee IVOC wordt geen eigenaar.

wat is bijvoorbeeld mijn positie daarin
jij bent projectlid van de virtuele winkelstraat en als het project slaagt zullen wij dit commercieel gaan exploiteren en gaan we kijken wie binnen dit bedrijf welke functie gaat vervullen.

En wat draagt NP II- NDA bij aan het project, behalve dat je zeker weet dat de informatie niet wordt 'gestolen'?
binnen NP2 hebben we de beschikking over de expertise van deelnemers uit verschillende disciplines. Zij zullen ons trachten te helpen dit project tot een succesvol bedrijf te maken.

 

Ik hoop hiermee je vragen zo goed mogelijk te hebben beantwoord. Maar binnen NP2 is de discussie nog steeds gaande omtrend de stuctuur/opzet, dus hang me niet op aan mijn antwoorden want er wordt nog steeds gesleuteld aan de ideale structuur van NP2.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Wordt IVOC dan eigendom van het project 'virtuele winkelstraat'
nee IVOC wordt geen eigenaar.

wat is bijvoorbeeld mijn positie daarin
jij bent projectlid van de virtuele winkelstraat en als het project slaagt zullen wij dit commercieel gaan exploiteren en gaan we kijken wie binnen dit bedrijf welke functie gaat vervullen.

En wat draagt NP II- NDA bij aan het project, behalve dat je zeker weet dat de informatie niet wordt 'gestolen'?
binnen NP2 hebben we de beschikking over de expertise van deelnemers uit verschillende disciplines. Zij zullen ons trachten te helpen dit project tot een succesvol bedrijf te maken.

 

Ik hoop hiermee je vragen zo goed mogelijk te hebben beantwoord. Maar binnen NP2 is de discussie nog steeds gaande omtrend de stuctuur/opzet, dus hang me niet op aan mijn antwoorden want er wordt nog steeds gesleuteld aan de ideale structuur van NP2.

 

 

 

Ik heb hier eigenlijk niet zo veel aan toe te voegen, je hebt het goed begrepen, lunatix!.biggthumpup.gif Ik doe op het moment m'n uiterste best om meer duidelijkheid te verschaffen, dus zodra er meer is, is het te lezen op het afgeschermdde deel van het forum.

CAD-ondersteuning PLUS??

www.iarf.nl

mail of bel gerust!

Uitgebreid profiel: http://www.linkedin.com/in/robfroeling

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Bernd heeft contact gelegd met een Syntens-adviseur.

Zie haar bericht hieronder:

 

*****quot

Beste Mikky,

Mijn collega bij Syntens, Bernd Mintjes, heeft mij gevraagd om een bijdrage te

leveren aan een discussie op Higherlevel. Het betreft de discussie over virtuele

winkelstraten (onder ICT). Ik begrijp van Bernd dat jij mij evt. toegang kunt

geven tot het besloten deel van de discussie (zie onderstaande mail).

Graag hoor ik van je.

Groet,

Marjan Wassenaar

Syntens Groningen

*****unquote

 

Jullie kunnen zelf beslissen of je in het gesloten deel met Mirjam wil praten of dat jullie eerst in het open forum haar advies vragen!

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0
Om de discussie 'Virtuele Winkelstraat' niet te laten vertragen hebben wij besloten dit project uit NP2 weg te halen.
Als IVOC hier mee instemd dan kan je haar best in het besloten forum toelaten, want syntens mensen hebben toch ook een professionele zwijgplicht?
Link naar reactie
  • 0

We zijn op zoek naar een naam voor de straat...

Wie denkt er mee? wat je ermee kunt winnen?.....Een X aantal reuzen, de Eer en 3 zoenen. :-* :-* :-* ;D

 

www.winkelstart.nl

www.shoot.nl

www.sneupen.nl

www.dotcom.nl

 

ik noem maar wat ;D om te beginnen

 

[glow=red,2,300]dit is verplaats naar OFF TOPIC[/glow]

Follow your dream, Feel the fear and do it anyway

Link naar reactie
  • 0

Hallo allemaal, ik ben Marjan, collega van Bernd van Syntens. Hij heeft mij gevraagd om mee te discussieren over de virtuele winkelstraat. Ik heb begrepen dat deze discussie naar een gesloten forum verplaatst is. Wellicht kan iemand mij aangeven hoe ik op dit forum terecht kom?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.