• 0

Ondernemingsplan voor internet cafe

Hallo,

 

Ik ben pas afgestudeerd en wil graag eigen onderneming beginnen. Naamelijk Internet Cafe.

Wie kan mij een voorbeel opsturen van een ondernemingsplan van een internet cafe. Alleen financiele gedeelde is ook goed. Pleaseee.

 

Groetjes Daryaa

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Jacobien

Hallo,

 

Ik ben pas afgestudeerd en wil graag eigen onderneming beginnen. Naamelijk Internet Cafe.

Wie kan mij een voorbeel opsturen van een ondernemingsplan van een internet cafe. Alleen financiele gedeelde is ook goed. Pleaseee.

 

Groetjes Daryaa

 

Hum...hoe wil je serieus genomen worden als je niet kunt spellen?

Link naar reactie
  • 0

Ja daar moet je echt zelf mee beginnen. Het is jouw onderneming.

Uiteraard wil ik best het plan beoordelen.

 

Jacobien: Je maakt deze mooie lente dag completer dan dat hij al is. Haha.

 

Groet JW

Coffee-star | espressobars

www.coffee-star.nl

Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is.

Link naar reactie
  • 0

<

 

Ho even, ik ben er ook zo'n één ;D. Neem alleen de moeite om mijn mailtjes achteraf nog wat te corrigeren. Eigenlijk zou er een soort pauze moeten zitten tussen het tijdstip van op de knop verzenden drukken en de werkelijk plaatsing dat iedereen het kan zien. Een soort correctie periode. Na de plaatsing, moet ik ook regelmatig wijzigen. Deze mail ook, is de vijfde keer dat ik nu wijzig :-[

 

Vertraagd wel de communicatie enigszins, maar ook de gelegenheid om je fouten te corrigeren, maar dat had Daryaa allang een keer kunnen doen.

 

Perry

Link naar reactie
  • 0

<< Dat kan je doen met de knop Bekijken perry>>

 

Ja, maar dan nog, lees ik over typefouten heen. Hetzelfde als ik iemand anders een door mij opgestelde brief laat lezen en over zijn schouder mee lees, dan opeens zie ik de fouten. Ook op dit forum. Klinkt gek, maar ik kan Bekijken wat ik wil, fouten haal ik er pas uit als ik ga lezen hoe anderen het zullen gaan lezen en soms kom ik daar pas 5 minuutjes later achter. Is dat Dyslexy?

 

Link naar reactie
  • 0
Gast Jacobien

Hallo,

 

Ik ben pas afgestudeerd en wil graag eigen onderneming beginnen. Naamelijk Internet Cafe.

Wie kan mij een voorbeel opsturen van een ondernemingsplan van een internet cafe. Alleen financiele gedeelde is ook goed. Pleaseee.

 

Groetjes Daryaa

 

Hum...hoe wil je serieus genomen worden als je niet kunt spellen?

 

http://www.dyslexienet.nl/hoofdmenu%20bekende%20dyslectici.htm

 

 

Ik denk niet dat dyslexie hier het probleem is. Mensen met dyslexie draaien vaak letters om: de f en v , de b en d etc.

Voorbeel zonder d schrijven, is gewoon slordig. En gedeelde in plaats van gedeelte is ook geen dyslextische fout mijn inziens.

Ik ken overigens genoeg mensen met dyslexie die, als ze een vraag willen stellen, gewoon even de tekst eerst in word of mail schrijven en checken op spelfouten.

 

Op dit forum maakt het misschien niet zoveel uit of mensen spelfouten maken, maar banken en klanten kijken daar in het algemeen toch anders tegen aan.

 

Link naar reactie
  • 0

De hint dat de beheersing van de Nederlandse taal niet optimaal is, is denk ik wel doorgekomen.

 

Dus wat mij betreft mag het weer on-topic en kan het onderwerp 'gebreken van bezoekers, de achtergronden en de potentiele problemen bij het ondernemen' naar off-topic.

Link naar reactie
  • 0

altijd leuk iemand zn spelling onder de loep te nemen. Ach, ik schrijf zelf ook niet foutloos, geen taalworden. Maar of iemand echt of slordige foutjes maakt komt heel anders over.

 

Maar over the café.

 

Ik denk dat je insteek niet helemaal goed is. Heb je al onderzocht wat de concurentie doet? Hoe het op het moment gaat met de internetcafé 'sector'? Niet al te best naar mijn mening.

Een ondernemingsplan van een ander als basis gebruiken lijkt me om die reden niet echt verstandig.

 

Ik ben bang dat je te makkelijk over ondernemen denkt.

 

http://www.aacc.nl/varia/internetcafes/internetcafes.html

http://www.internetcafeguide.com/

 

____________ (online).

Link naar reactie
  • 0

Beste Daryaa,

 

Heb je al een USP op het oog voor je intercafe? Alle internetcafe's bij mij in de omgeving hebben 1 voor 1 de deuren moeten sluiten naarmate adsl steeds meer terrein won.

 

Waarom zou iemand voor, ik noem maar E4,- per uur komen internetten als het ook thuis kan.

 

Heb je bijvoorbeeld al gedacht aan gaming? Dit is de groeimarkt van het moment. Er zijn hele communities omheen ontstaan. Voor veel spellen zijn er "clans, guilds, linkshells";; ( vrienden die samen het zelfde spel spelen ) ontstaan. En wat is er nu leuker dan gezamenlijk onder het genot van een biertje elkaar virtueel af te knallen in een omgeving met de juiste ambiance.

 

Om je een indruk te geven van wat ik bedoel kijk dan maar eens op de volgende website: http://www.thegamesyndicate.nl/

 

Als je echt serieus bent en wilt investeren in computers dan zou gaming weleens een toegevoegde waarde voor je internetcafé kunnen zijn.

 

Succes in ieder geval !

 

The No 1 Cyber café in Rotterdam

The Game Syndicate is het eerste echte cyber café van Rotterdam. Je vindt er 50 Pc's aangesloten op een 100 mbit LAN (Local Area Network) waar je de laatste pc en console games met en/of tegen elkaar kan spelen. De spellen kunnen off line (binnen de outlet over het LAN) en on line (via snelle verbindingen over het internet) gespeeld worden.

 

Naast alle games kan je natuurlijk ook bij ons terecht om even te chatten, je mail te checken of over het net te surfen. Dankzij Colt Telecom hebben we een razendsnelle 2MB up & down internetverbinding liggen.

 

The Game Syndicate beschikt natuurlijk ook over een volledig ingerichte bar waar je op je gemak een kop koffie, een frisje of een biertje kunt drinken en de stille trek weg kan snacken.

 

Zijn pc games niks voor jou en houd je meer van een potje Risk, Monopoly, Kolonisten of Axis en Allies? Schuif dan aan bij één van de tafels in het horeca gedeelte en ga je gang.

 

The Game Syndicate is iedere dag geopend van 11.00 's-ochtends tot 00.00 uur 's-nachts en vrijdag en zaterdag zelfs tot 1.00 uur 's-nachts. De tarieven variëren per dagdeel en zijn afhankelijk van welk soort spel je speelt (op de pc of op de console). De bordspelen in het horeca gedeelte zijn gratis te spelen.

 

Je kunt ook lid worden van The Game Syndicate. Je betaalt dan € 20,- en je zit voor een heel jaar geramd. Uiteraard proberen wij zoveel mogelijk voordeel te bieden aan onze leden. Zo game je tegen gereduceerd tarief zowel 's-middags als 's-avonds, ontvang je een TGS membership card, een TGS membership T-shirt en krijg je toegang tot members only events. Indien je dit zelf aangeeft krijg je tevens de TGS newsletter toegestuurd zodat je op de hoogte blijft van alle events en special deals die voorbij komen

 

Ben je van plan om met een groep van minimaal 10 personen een avond te komen gamen dan is het verstandig om van te voren even te bellen voor een reservering.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 149 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.