• 0

Nieuwe website internetbureau?

Omschrijving van je concept:

Goedendag allen,

 

Wij zijn Suprevo een internetbureau in Den Haag en hebben afgelopen woensdag onze website gelanceerd.

Wij hechten veel waarde aan de feedback van onze bezoekers en wellicht hebben jullie de tijd om even een blik te werpen.

 

De website is te vinden op: www.suprevo.com

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Wij hebben alles volledig zelf gemaakt van logo tot website. Ook is de website geoptimaliseerd voor google en daar hebben wij een pagespeed score van 100/100 bereikt.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Wij hopen met deze nieuwe website klanten/bezoekers vertrouwen te geven in onze professionaliteit van ons vakgebied.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het is een volledig unieke website gericht op een jonge/frisse/moderne uitstraling.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Feedback met punten die wij zouden kunnen verbeteren.

Positieve feedback is ook altijd leuk!

 

Bedankt voor uw tijd en met vriendelijke groet,

 

Marco Brok

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

daar hebben wij een pagespeed score van 100/100 bereikt.

 

Waarom? Dat wil o.a. zeggen dat je alle css in je header.php hebt gezet, lijkt mij niet erg prettig werken en het gaat ook helemaal in tegen het principe van techniek en opmaak gescheiden houden.

 

Verder is het gewoon een standaard 13-in-een-dozijn website he. Niks mis mee maar ook zeker niet origineel. Met een premium theme als Avada of Enfold had je ongeveer hetzelfde resultaat kunnen krijgen.

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

 

Een greep van onze kracht en ervaring...

 

Misschien toch een tekstschrijver inschakelen. Het taalgebruik is erg slordig, op verschillende plekken.

 

Bedankt voor de tip dit waren we ook wel al van plan maar zal er even vaart achter zetten!

 

 

Link naar reactie
  • 0

daar hebben wij een pagespeed score van 100/100 bereikt.

 

Waarom? Dat wil o.a. zeggen dat je alle css in je header.php hebt gezet, lijkt mij niet erg prettig werken en het gaat ook helemaal in tegen het principe van techniek en opmaak gescheiden houden.

 

Verder is het gewoon een standaard 13-in-een-dozijn website he. Niks mis mee maar ook zeker niet origineel. Met een premium theme als Avada of Enfold had je ongeveer hetzelfde resultaat kunnen krijgen.

 

Dit wordt allemaal geautomatiseerd voor de live versie wij kunnen zelf gewoon de losse bestanden aanpassen en alles is gewoon gescheiden.

 

Bedankt voor je feedback!

Link naar reactie
  • 0

Username admin is wel heel standaard en de #1 username die gebruikt wordt voor een brute-force attack.

 

Maak het hackbots niet te gemakkelijk!

 

(maak even een nieuwe user aan en verwijder "admin". Let wel op dat je de berichten en pagina's netjes overdraagt.)

 

Bedankt voor de tip! Dat gaan we zeker aanpassen!

Link naar reactie
  • 0

Welkom op ondernemersforum Higherlevel.

 

Wij hebben alles volledig zelf gemaakt van logo tot website.

Eén S-blok en een WP-inrichting, toch?

 

Het geheel is veel te kil en anoniem naar mijn smaak. Valt er niks over jullie team en vestigingslocatie te melden?

 

Op de home staat een 06-nummer en op de contactpagina een 070-nummer. Waarom?

 

In de portfolio mist diversiteit. Wat is het verschil tussen de aangehaalde websites en jullie (jouw?) eigen site? Stilistisch en inhoudelijk niet zo gek veel. De uitleg bij de cases (multisite, catalogus of portfolio en een responsive design) is wel helder en duidelijk.

 

In de portfolio ontbreekt op z'n minst een voorbeeld van een Magento webshop en verdieping van de andere specialisaties.

 

Zit ik er ver naast als dit overkomt als een website van een nieuw internetbureau?

 

Waarom een .nl ongebruikt laten en in een stad als Den Haag geen Engelstalige content aanbieden? Hierboven komt Den Haag goed naar voor, maar op de eigen site staat dit eigenlijk slecht of weinig vermeld.

 

Wat onderscheidt jullie van de andere lokale full-service internetbureau's?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de feedback!

 

Wij zijn inderdaad net een maand geleden begonnen en hebben dus nog wel veel toe te voegen aan de website. Hierdoor hebben wij helaas ook nog niet genoeg opdrachten om alle diensten te kunnen laten zien bij cases.

 

Het 06 nummer moest inderdaad veranderd worden dus thnx! Het .nl domein heb ik nu ook doorgestuurd naar .com. Vertalen kan zeker geen kwaad dat zal ik dus zeker op onze to-do list zetten.

 

Wat ons onderscheid is vooral dat wij een lager uurtarief hebben en toch hoge kwaliteit kunnen aanleveren.

 

Bedankt voor je tijd!

 

 

 

______

onnodige full quote van direct voorgaand bericht verwijderd

 

 

Link naar reactie
  • 0

Dit wordt allemaal geautomatiseerd voor de live versie wij kunnen zelf gewoon de losse bestanden aanpassen en alles is gewoon gescheiden.

 

Bedankt voor je feedback!

 

Ok nooit geweten dat je dat kunt automatiseren. Kreeg er ook al een PM over. Weer wat geleerd, thanks! ;)

 

Overigens ook mijn complimenten voor de professionele manier waarop je met de kritiek omgaat. Bij deze nog een beetje kritiek dan: hoge kwaliteit leveren tegen lage prijzen is niet echt een USP te noemen, dat beweren honderden anderen ook en je wilt waarschijnlijk niet gaan concurreren met studenten die het nog veel goedkoper doen als jij. Bovendien is het geen USP die je kunt volhouden, als je bedrijf gaat groeien zullen de prijzen vanzelf omhoog moeten.

 

 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben het eens dat hoge kwaliteit leveren tegen lage prijzen niet echt een goede USP is. Dit communiceren we ook niet echt op deze manier naar klanten toe. Denk dat wij nog wel even goed moeten nadenken over wat precies onze USP's zijn.

 

Nogmaals bedankt voor de feedback/tips!

 

 

 

 

_______

onnodige full quote van direct voorgaand bericht verwijderd

Link naar reactie
  • 0

Kijk nog eens of je wel zo'n hele grote (en heel lichte) foto bovenaan wilt hebben staan. Alle belangrijke informatie staat nu bij mij buiten beeld en dan moet ik maar net doorhebben dat ik naar beneden moet scrollen.

 

Waarom laat je mij schrikken met zo'n harde pieptoon als je me "ergens mee wilt helpen" en hiervoor automatisch een chatsessie start? Die gaat ook nog eens dwars door de tekst heen die ik aan het lezen ben en als ik standaard naar een kruisje zoek om die sessie weg te klikken, dan vind ik dat niet.

 

Ik zou de namen van de velden in je contactformulier niet in de velden zetten maar erbuiten. Als ik nu iets fout ingevuld heb en een foutmelding krijg, zie ik niet meer wat waar zou moeten staan.

 

Verder heb ik zo snel geen KvK nummer kunnen vinden (is verplicht).

Link naar reactie
  • 0

De site komt rustig bij mij over wat uiteraard fijn is. Echter vind ik dat de eerste pagina niet laat zien waar jullie voor staan. De site is erg basic om het zo te zeggen, maar toont niet dat jullie een internet bureau zijn. Ik zie dat rechts veel ruimte over is, misschien kan je hier een leuke duidelijke afbeelding neerzetten.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Kijk nog eens of je wel zo'n hele grote (en heel lichte) foto bovenaan wilt hebben staan. Alle belangrijke informatie staat nu bij mij buiten beeld en dan moet ik maar net doorhebben dat ik naar beneden moet scrollen.

 

Waarom laat je mij schrikken met zo'n harde pieptoon als je me "ergens mee wilt helpen" en hiervoor automatisch een chatsessie start? Die gaat ook nog eens dwars door de tekst heen die ik aan het lezen ben en als ik standaard naar een kruisje zoek om die sessie weg te klikken, dan vind ik dat niet.

 

Ik zou de namen van de velden in je contactformulier niet in de velden zetten maar erbuiten. Als ik nu iets fout ingevuld heb en een foutmelding krijg, zie ik niet meer wat waar zou moeten staan.

 

Verder heb ik zo snel geen KvK nummer kunnen vinden (is verplicht).

 

Bedankt voor de feedback!

Heb de automatisch chatsessie maar offline gehaald en gelijk het KvK nummer erop gezet!

Link naar reactie
  • 0

Ik kijk met een juridisch oog: de (verplichte) privacyverklaring, waarin je uitlegt welke persoonsgegevens je verwerkt, voor welk doel en wat jouw cookiebeleid is, ontbreekt.

En ik zie dat jouw kvk-adres (=vestigingsadres) afwijkt van het adres dat je op de website hebt geplaatst? Je bent verplicht jouw vestigingsadres op de website noemen.

Tot slot raad ik aan jouw BTW-nummer ook op de website te plaatsen.

 

Succes verder!

Juridisch adviseur met focus op privacy, auteursrecht, merkenrecht, contracten en startups.

 

www.maylegal.nl

0653872244

Link naar reactie
  • 0

Lekker simpel! Informatie op de juiste plek.. prima!

 

Het enige wat ik nog zou toevoegen is wat interessante informatie over jezelf en/of je team op een teampagina of iets dergelijks. Vooral het afgelopen jaar heb ik steeds meer bedrijven persoonlijker zien worden door bijvoorbeeld te laten zien hoe het er op de werkvloer aan toe gaat.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 210 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.