Ga naar inhoud

Financieel plan en exploitatiebegroting

Geplaatst:

anjab

Beste allemaal,

Na enig speurwerk kon ik geen antwoord vinden op mijn vraag. Ben bezig om een bedrijf op te starten via het UWV. Ondernemersplan is klaar en ingeleverd maar zit nu te rekenen met het financieel plan en het begrotingsplan voor 2016, 2017 3n 2018. Nu komt de vraag: Ik zal 1 augustus mogen starten via het UWV, moet ik het financieel plan en exploitatiebegroting dus berekenen op 4 maanden nog van 2016 of loopt dat dan echt een jaar door? Dus of van 1 aug 2016 tot 1 jan 2017 of van 1 aug 2016 tot 1 aug 2017? Moet deze uiterlijk morgen inleveren dus wordt haastwerk... maar dan ben ik op mn best! ;D

Alvast bedankt!!

Featured Replies

Geplaatst:

Richard Theuws

voor de zekerheid gewoon allebei maken?

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Geplaatst:

uwv_webcare

Beste Anjab,

De vraag over welke periode je het financieel plan en de exploitatie begroting moet berekenen kan je stellen aan je Adviseur Werk. Dit doe je door een bericht te sturen via de Werkmap: http://bit.ly/1gURuqN.

Met vriendelijk groet,

Yvonne

https://www.uwv.nl/webcare

Geplaatst:

New Line Invest

Volgens mij is het simpel. Als je bedrijfsjaar (boekjaar) van 01-01 t/m 31/12 is maak je een budget / exploitatiebegroting voor het zelfde tijdspad. D.w.z. je maakt er een voor de rest van 2016 en vervolgens vanaf 01-01-2017 t/m 31-12-2017 etc.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.