New Line Invest

Junior
  • Aantal berichten

    20
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

Visie op

  • Ik zoek mensen die
    Niet alleen kapitaal zoeken maar participatie.
  • Mijn mening over innovatie
    Ondernemen is innoveren. Het verschil tussen een onsuccesvolle en succesvolle onderneming is innovatie
  • Mijn mening over ondernemerschap
    New Line Invest is een investeringsbedrijf dat een hoge ROI en positieve kasstroom voor iedere investering verwacht. Duidelijke USP’s, eventueel met onze toegevoegde operationele en financiële expertise, zijn van groot belang willen wij overgaan tot investeren. Uitsluitend indien de investering voor New Line Invest zorgt voor een positieve netto contante waarde zijn er mogelijkheden om tot een akkoord te komen.

New Line Invest's trofeeën

  1. Als ik bovenstaande allemaal lees krijg ik de indruk dat een goede boekhouding (exploratieoverzicht) ontbreekt. Als ik jou was zou ik deze eerst opzetten. Kosten en opbrengsten worden dan inzichtelijker en aanpassen c.q. bijsturen makkelijker. ook het deel wat de belasting gaat ontvangen wordt dan duidelijker. Verder is het misschien verstandig advies in te winnen bij iemand met ervaring in de hotel / B&B sector. Mogelijk dat dit advies je winstgevendheid van, en bekendheid met, je business kunnen vergroten. Verder zou ik werk maken van een aansprakelijkheid verzekering. Wat gebeurt er nu als er iets gebeurd en de gast jou aansprakelijk stelt?
  2. Een klant die iets besteld maar geen toegang heeft tot betalingsmogelijkheden?
  3. Een beetje vreemde blik op ondernemen. Je zoekt eigenlijk een manier om mensen minder dan het minimumloon te betalen zonder contract en zonder premies af te dragen. Tja..........ik hoop dat ik het verkeerd begrijp maar dat klinkt toch erg als "buiten de huidige (belasting)wetgeving om". Een ondernemers dient zich aan de wetgeving te houden en een faire prijs voor zijn product te bedingen. Door het ontduiken van wettelijke kosten om hiermee het product aan de man te brengen begeef je je als ondernemer op glad ijs en is je bedrijf c.q. je product eigenlijk niet levensvatbaar. Mocht ik je verkeerd begrepen hebben, sorry!
  4. Gezien het feit dat het hier om een redelijk nieuw en onbekend product gaat met betrekking tot de wetgeving zou ik zeker niet nalaten om te vermelden dat gebruik op de openbare weg (nog) niet is toegestaan. Uiteindelijk geeft het product wel de indruk dat deze hiervoor bedoeld is (in tegenstelling tot de magnetron en de kat). Bovendien zie ik dit bij andere aanbieders wel vermeld staan. Bovendien de beste en belangrijkste reden: als goed ondernemer wilt je je klanten toch niet in het ongewisse laten m.b.t. je product!
  5. Dank voor je duidelijke uitleg. En ik heb Nederland nooit echt verlaten maar "zwerf" graag over de wereld en heb mede daardoor een bedrijf in de US opgezet. ;D
  6. Bedankt Joost voor de duidelijke uitleg. De leiding van de LLC ben ik, en woonachtig in Nederland. Omdat het zich laat aanzien dat het werk voor de NL BV geen dagtaak is denk ik dat dispensatie aanvragen de beste oplossing is. Hopelijk gaat de belastingdienst akkoord. Onder het betalen van loon kom ik zoals het zich laat aanzien niet uit.
  7. Beste leden, De case: Ben in het bezit van een Amerikaanse onroerend goed LLC waar ik de bestuurder van ben (DGA). Nu wil ik in NL een aantal appartementen aanschaffen en deze in een BV onderbrengen. In een Nederlandse BV moet ik een bestuurder benoemen en deze dient minimaal €45.000,- te verdienen. De vraag: Als ik de Amerikaanse LLC nu 100% eigenaar maak van de Nederlandse BV dien ik dan alsnog een Nederlandse bestuurder aan te stellen met bijbehorend salaris?
  8. Beste Leonne, Een bedrijf starten is meer dan het openen van een lunchgelegenheid en een winkel. Een goed ondernemersplan met financiële onderbouwing is essentieel. Te vaak zie je "goede plannen, ideeën en intenties" ten onder gaan door een gebrek aan beide. Zorg er voor dat je voldoende kennis en kunde hebt van het financiële deel van je plannen en latere onderneming. Of het verstandig is je partner zijn baan te laten houden en (duur) personeel in te zetten is afhankelijk van je omzet etc. Je kan altijd contact opnemen met de eigenaar en informeren naar de mogelijkheden. Op deze wijze begin je met het verzamelen van (financiële) informatie die je kan gebruiken bij het maken van je plannen. Hou er wel rekening mee dat de huidige ondernemer niet gelijk alle ins and outs op tafel zal leggen. Het financieel plan is een onlosmakelijk (misschien wel belangrijkste) onderdeel van "ondernemen", je conclusie in de eerste zin is dan ook fout. Onderschat dat aub niet. Hulp bij het maken van een gedegen financiële onderbouwing is altijd mogelijk. modedit:quote gefixt
  9. Beste Leonne, Een bedrijf starten is meer dan het openen van een lunchgelegenheid en een winkel. Een goed ondernemersplan met financiële onderbouwing is essentieel. Te vaak zie je "goede plannen, ideeën en intenties" ten onder gaan door een gebrek aan beide. Zorg er voor dat je voldoende kennis en kunde hebt van het financiële deel van je plannen en latere onderneming. Of het verstandig is je partner zijn baan te laten houden en (duur) personeel in te zetten is afhankelijk van je omzet etc. Je kan altijd contact opnemen met de eigenaar en informeren naar de mogelijkheden. Op deze wijze begin je met het verzamelen van (financiële) informatie die je kan gebruiken bij het maken van je plannen. Hou er wel rekening mee dat de huidige ondernemer niet gelijk alle ins and outs op tafel zal leggen. Het financieel plan is een onlosmakelijk (misschien wel belangrijkste) onderdeel van "ondernemen", je conclusie in de eerste zin is dan ook fout. Onderschat dat aub niet. Hulp bij het maken van een gedegen financiële onderbouwing is altijd mogelijk. modedit:quote gefixt
  10. Start met de webwinkel, hoewel zelfs een grote als Zalando moeite heeft om financieel succesvol te zijn, en als dat lukt kan je overschakelen. Vertrouwen kan je winnen door een goed (cijfermatig) onderbouwd plan. Jouw idee moet een vaste vorm krijgen die voldoende vertrouwen in de ondernemer en zijn capaciteiten creëert.
  11. Ik denk dat je uitgangspositie verkeerd is. Je moet je huur niet baseren op de verdienste van een ander maar op jouw kosten en gewenste / benodigde marge. Het opsplitsen van kosten is daar een belangrijk onderdeel van. Huur is bedrag x (nodig voor vaste/variabele kosten en winst), marketingactiviteiten is bedrag x (per uur / per activiteit /etc), receptiewerkzaamheden is bedrag x (telefoon opnemen, e-mail beantwoorden etc). Op deze wijze worden de baten en lasten inzichtelijk alsmede de werkzaamheden die daar voor gedaan worden. De "klant" kan dan zelf kiezen, met de bijbehorende financiële consequentie, welke kosten gemaakt worden.
  12. Er zijn toch wel een paar vraagtekens bij je vraag naar financiering. In NL een financiering krijgen voor een project in SP is moeilijk. Misschien als je meer info verstrekt dat er investeerders geïnteresseerd raken. Hoeveel bungalows, locatie, omzetten, financieringsbehoefte etc.
  13. Volgens mij is het simpel. Als je bedrijfsjaar (boekjaar) van 01-01 t/m 31/12 is maak je een budget / exploitatiebegroting voor het zelfde tijdspad. D.w.z. je maakt er een voor de rest van 2016 en vervolgens vanaf 01-01-2017 t/m 31-12-2017 etc.
  14. Beste, Het boek zou ik even laten voor wat het is. Als je een bedrijf wilt opbouwen heb je wat meer nodig dan een boek van een Amerikaanse goeroe. Neem de tijd en ga er eens goed voor zitten, maak een plan. Niet "in je hoofd" maar zet het op papier. Begin met te noteren wat je over 5 jaar bereikt wil hebben, ambitieus EN realistisch. Vervolgens schrijf je op hoe je dat gaat bereiken, met de hulp van wie/wat/wanneer etc. Op deze wijze word de kans van slagen groter dan voor de vuist weg ondernemen. Je geeft aan dat je al diverse reportages hebt gemaakt. Start het uitbouwen door je bestaande klanten te gebruiken als promotor voor jou. Start simpel en goedkoop. Een frisse zelfgemaakt flyer, een PC heb je dus dat zou moeten lukken, overhandigen aan hun met het verzoek deze te verspreiden onder bekende, bij de kapper, op het prikbord in de supermarkt etc. Mocht je wat financiële middelen hebben kan je de flyer voor een zeer geringe kosten bij een bedrijf als multicopy laten printen. Let wel, je hebt met het hierboven staande nog geen bedrijfsplan maar wel een snelle en goedkope start. Uiteindelijk moet je ergens beginnen! Succes
  15. Ben je op zoek naar een partner of naar een medewerker (leidinggevende) voor je bedrijf. Dat is de essentie. Bepaald dit eerst en ga dan gericht op zoek via de juiste kanalen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.