Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nils de Witte
HELP! GEEN INSPIRATIE!
Vrienden en vriendinnen,
Door omstandigheden zijn wij van plan onze organisatiestructuur aan te passen, om hem voor buitenstaanders overzichtelijker te maken (niet verder vertellen, is een geheime operatie).
Onze matching activiteiten worden ondergebracht in een nonprofit organisatie, die stichting NeBIB gaat heten. De oude NeBIB wordt (is het eigenlaijk al) een projectorganisatie bureau, dat verschillende statersprojecten "managed", zoals NeBIB, RoBAN, Coachnet, Beursplein3, Startech, Gids Startkapitaal en de 7e Hemel. Sommige van die projecten zijn we zelf begonnen, anderen (zoals RoBAN) zijn door anderen begonnen en wij voeren ze uit.
De projectorganisatie, die nu NeBIB heet, moet een nieuwe naam krijgen. Ik zit al weken te broeden, maar er komt niks bovendrijven. Het bedrijf gaat zich niet richten op starters, maar op opdrachtgevers en sponsors. Het zijn de projecten die zich "op de markt richten".
De naam moet aansprekend zijn, degelijkheid uitstralen en neutraal zijn. Associaties met investeren zijn minder gewenst. Associaties met ondernemen des te meer.
Wat wij voor ogen hebben is een korte naam, met de subtitel Centrum voor Innovatie en Ondernemerschap. Zover zijn we al. De naam zou er dan als volgt uit komen te zien:
Xxxxxxxxx BV, Centrum voor Innovatie en Ondernemerschap
Wie de Xxjes in weet te vullen of komt met een betere suggestie, is een held(in) :D
De bedenker van de beste suggestie wint een hele lekkere fles wijn (jury Lucy Visser en Antoinette Plomp, wijninkoop Ben Lacor). Als wij een naamsuggestie gaan gebruiken, help ik de bedenker bij het nakijken van zijn (of haar) businessplan.
Please help,
Groeten,
Nils
Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.