De titel is wellicht niet helemaal juist, maar mijn uitdaging is als volgt;
Voor mijn nog te starten onderneming heb ik behoefte aan een startkapitaal.
Ik ben reeds ingeschreven bij de Kamer van koophandel met mijn eenmanszaak.
Echter, de nieuwe onderneming wordt een BV. Deze is nog niet ingeschreven bij de KvK.
Mijn beoogde financieringsvorm is crowdfunding. Nu heb ik gezocht op o.a. Geldvoorelkaar.nl en daarbij stuitte ik steeds tegen het probleem dat ik een recent uittreksel moet aanleveren. Aangezien de onderneming nog niet is ingeschreven, heb daarvan ook geen uittreksel.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Factotum
Factotum
De titel is wellicht niet helemaal juist, maar mijn uitdaging is als volgt;
Voor mijn nog te starten onderneming heb ik behoefte aan een startkapitaal.
Ik ben reeds ingeschreven bij de Kamer van koophandel met mijn eenmanszaak.
Echter, de nieuwe onderneming wordt een BV. Deze is nog niet ingeschreven bij de KvK.
Mijn beoogde financieringsvorm is crowdfunding. Nu heb ik gezocht op o.a. Geldvoorelkaar.nl en daarbij stuitte ik steeds tegen het probleem dat ik een recent uittreksel moet aanleveren. Aangezien de onderneming nog niet is ingeschreven, heb daarvan ook geen uittreksel.
Hebben jullie tips? Vast bedankt. :)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54801-crowdfunding-zonder-kvk-inschrijving/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag