Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ron van der Kolk
Koningin Maxima maakt reclame voor Google Adwords?
Korte samenvatting:
De Digitale Werkplaats is een initiatief van Google Nederland in samenwerking met Qredits Microfinanciering Nederland en gemeenten om digitale vaardigheden bij ondernemers te stimuleren. Zij organiseren bijeenkomsten. Hare Majesteit Koningin Máxima komt op bezoek.
Waarom vind je dit interessant of wil je dit delen?:
Ik heb het lesmateriaal van de Digitale Werkplaats een tijdje terug doorgenomen. Er zitten "kennistesten" bij met multiple choice vragen. Alle informatie is in mijn ogen doordrenkt van dezelfde boodschap: geef vooral heel veel geld uit aan Google Adwords in al zijn vormen en gebruik Google Analytics, anders kom je er niet. Deze reclamecampagne wordt zo te zien gesubsidieerd door de Europese Commissie en nu komt zelfs de koningin op bezoek...
Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA
Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere
dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid.