Ik ben al een tijdje op zoek hoe ik nou precies de Ebay en paypal fees kan berekenen.
Zelf heeft Ebay een "calculator" maar daar gaan ze er van uit dat je met USD betaald / ontvangt.
Zijn er geen goede calculators voor EU landen waar er met euro's word betaald?
Of weet iemand hoe ik dit zelf kan berekenen zonder calculator?
Met vriendelijke groet,
Milan
P.S. Producten die ik wil gaan verkopen worden voor 6,38 geplaatst, maar er komt wel 3,99 euro verzendkosten bij. Nu heb ik de verzendkosten op 3,00 gezet (omdat ik een deel al in verkoopprijs heb geplaats). Dus de koper ziet het product voor €6,38 met 3,00 eur verzendkosten
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Milan93
Milan93
Hallo iedereen,
Ik ben al een tijdje op zoek hoe ik nou precies de Ebay en paypal fees kan berekenen.
Zelf heeft Ebay een "calculator" maar daar gaan ze er van uit dat je met USD betaald / ontvangt.
Zijn er geen goede calculators voor EU landen waar er met euro's word betaald?
Of weet iemand hoe ik dit zelf kan berekenen zonder calculator?
Met vriendelijke groet,
Milan
P.S. Producten die ik wil gaan verkopen worden voor 6,38 geplaatst, maar er komt wel 3,99 euro verzendkosten bij. Nu heb ik de verzendkosten op 3,00 gezet (omdat ik een deel al in verkoopprijs heb geplaats). Dus de koper ziet het product voor €6,38 met 3,00 eur verzendkosten
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/55427-ebay-en-paypal-fee-berekenen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag