• 0

verhuurprijs

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Is niet zomaar in te schatten. Heeft ook te maken met in welke stad, buurt het pand staat en in welke staat de te verhuren ruimte is.

Neem contact op met een (onafhankelijke) bedrijfsverhuurmakelaar in jouw buurt. Die weet wat de m2 verhuurprijzen zijn.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Kijk ter vergelijking ook naar wat u zelf per vierkante meter betaalt.

Huurprijzen per dagdeel staan in werkelijk geen enkele verhouding met wat je zelf per maand betalen moet.

 

Een rondje langs de velden leverde mij op dat huurprijzen vrijwel steeds op hetzelfde neerkwamen:

€ 30 per dagdeel voor een grote ruimte, en € 20-22 voor een kleine ruimte.

 

Het betrof hier zaaltjes, vergaderruimte. Overijssel, dat kan ook meespelen.

Voor een behandelruimte, wellicht wat meer oog voor hygiëne. nog wat upgraden, maar de ruimte is daarentegen wel veel kleiner.

 

Let ook even op btw. Zaalhuur die ik betaal is btw-vrij, ik weet niet zeker of dit altijd zo is maar er zijn er dus zeker zonder btw.

 

Ter vergelijking: zou je er dus in slagen een zaaltje voor € 30 elk dagdeel te verhuren, dan kom je op 30*3*€ 30 = € 2700 maandhuur. Daar heb je een villa voor. Dagdeelprijzen liggen dus hoger dan maandhuur.

 

Link naar reactie
  • 0

Kijk ter vergelijking ook naar wat u zelf per vierkante meter betaalt.

Huurprijzen per dagdeel staan in werkelijk geen enkele verhouding met wat je zelf per maand betalen moet.

 

Een rondje langs de velden leverde mij op dat huurprijzen vrijwel steeds op hetzelfde neerkwamen:

€ 30 per dagdeel voor een grote ruimte, en € 20-22 voor een kleine ruimte.

 

Het betrof hier zaaltjes, vergaderruimte. Overijssel, dat kan ook meespelen.

Voor een behandelruimte, wellicht wat meer oog voor hygiëne. nog wat upgraden, maar de ruimte is daarentegen wel veel kleiner.

 

Let ook even op btw. Zaalhuur die ik betaal is btw-vrij, ik weet niet zeker of dit altijd zo is maar er zijn er dus zeker zonder btw.

 

Ter vergelijking: zou je er dus in slagen een zaaltje voor € 30 elk dagdeel te verhuren, dan kom je op 30*3*€ 30 = € 2700 maandhuur. Daar heb je een villa voor. Dagdeelprijzen liggen dus hoger dan maandhuur.

 

Ik gaf niet aan dat men het zelfde moet vragen; ik gaf slechts een aanvullend advies op het advies daarvoor. Dat luidde: Neem contact op met een (onafhankelijke) bedrijfsverhuurmakelaar in jouw buurt. Die weet wat de m2 verhuurprijzen zijn.

 

Overigens is het structureel voor een dag(deel) in de week verhuren - ook qua prijs - heel iets anders (ook qua prijs) dan incidentele verhuur. Het lijkt erop dat men hier structureel wil verhuren, niet incidenteel, maar alleen vraagsteller kan dat natuurlijk bevestigen of ontkennen.

 

Met vriendelijke groet,

mr. Monique Doomernik

UwJurist.nl-Contracten en Voorwaarden-Arbeidsrecht-Huurrecht-Franchiserecht

Link naar reactie
  • 0

dank je wel voor je antwoord.

het is natuurlijk niet zomaar een zaaltje,er zit een keuken en kantoortje bij ; kleedruimtes ,een douche , en uiteraard 10 dure fitnessapparaten, waar meerdere personen tegelijk kunnen trainen, evenals ballen en andere fysiotherapie trainingsmaterialen.

ook de behandelruimte staat al klaar met behandelbank en andere verplichte voorzieningen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 96 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.