Het is mijn eerste onderwerp die ik hier start maar wist even niet waar ik het anders zou moeten vragen dan hier. Ik hoop dat iemand ons van advies kan voorzien.
We zijn in de situatie met 1 holding en 2 onderliggende (1 internet bedrijf, 1 eigen internet project) bedrijven. We werken al een tijd samen met een persoon die ons begeleidt op het vlak van organisatie, financieën en personeel (zie onder voor een nadere beschrijving).
Vanaf 1 maart 2017 willen we onze samenwerking verder concretiseren voor de komende jaren. We zijn daarom op zoek naar een passend en realistisch uurtarief voor deze persoon die zeer betrouwbaar is (al bewezen), pro actief is en goed is in de dingen die hij doet.
Duur: 1 jaar met optie tot jaarlijks verlengen
Dienstverband: nee
Aantal uren per week: 12-18
Betalen op basis van nacalculatie per uur.
Organisatie verantwoordelijkheden:
[*]Analyseren, evalueren en verbeteren van bestaande systemen en structuren (op alle niveaus)
[*]Directie voorzien van informatie om richting te geven naar efficiëntere organisatie door oplossingen aan te dragen.
[*]Registreren en analyseren van werkstromen, handboeken, e.d.
[*]Ondersteuning bieden bij implementatie van de organisatieprocessen
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jerroenbakker
jerroenbakker
Dag allen,
Het is mijn eerste onderwerp die ik hier start maar wist even niet waar ik het anders zou moeten vragen dan hier. Ik hoop dat iemand ons van advies kan voorzien.
We zijn in de situatie met 1 holding en 2 onderliggende (1 internet bedrijf, 1 eigen internet project) bedrijven. We werken al een tijd samen met een persoon die ons begeleidt op het vlak van organisatie, financieën en personeel (zie onder voor een nadere beschrijving).
Vanaf 1 maart 2017 willen we onze samenwerking verder concretiseren voor de komende jaren. We zijn daarom op zoek naar een passend en realistisch uurtarief voor deze persoon die zeer betrouwbaar is (al bewezen), pro actief is en goed is in de dingen die hij doet.
Duur: 1 jaar met optie tot jaarlijks verlengen
Dienstverband: nee
Aantal uren per week: 12-18
Betalen op basis van nacalculatie per uur.
Organisatie verantwoordelijkheden:
[*]Analyseren, evalueren en verbeteren van bestaande systemen en structuren (op alle niveaus)
[*]Directie voorzien van informatie om richting te geven naar efficiëntere organisatie door oplossingen aan te dragen.
[*]Registreren en analyseren van werkstromen, handboeken, e.d.
[*]Ondersteuning bieden bij implementatie van de organisatieprocessen
Financieel verantwoordelijkheden:
[*]Financiële administratie up to date houden
[*]Controleren & bewaken administratieve/financiële processen
[*]Financiële doelen stellen en het ontwikkelen van strategieën
[*]Verzorgen van analyses en rapporten voor directie
[*]Aanspreekpunt financiële zaken derden
Personeel verantwoordelijkheden:
[*]Adviseren en uitvoeren personeelsvraagstukken
[*]Bestuderen, analyseren en verbeteren van arbeidsprestaties
[*]Alle administratief bijkomende werkzaamheden, zoals: functioneringsgesprekken, vastleggen vakanties, enz.
[*]Adviseren & begeleiden individuele werknemers
[*]Personeelsprocessen optimaliseren/verbeteren
Wie kan ons op basis hiervan van advies voorzien?
Jeroen
Een van de oprichters van B2Design te Groningen (2004). Een internetbureau die het online landschap iedere dag een beetje mooier wil maken.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/55753-advies-voor-uurtarief-indicatie-voor-samenwerkingspartner/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag