Circa drie jaar geleden ben ik Logowerkplaats gestart (www.logowerkplaats.nl). Vanuit Logowerkplaats ontwerp ik ondermeer logo's en huisstijl. Logowerkplaats hanteert een bijzonder principe, namelijk: "pay-what-you-want". De klant bepaalt zelf de prijs nadat we tot een logo zijn gekomen. Alle concepten zijn daarmee volledig vrijblijvend.
Drie jaar geleden heb ik veel feedback gevraagd op het Higher Level forum, wat me enorm heeft geholpen.
Opnieuw wil ik vragen om jullie feedback, ditmaal ten aanzien van mijn huidige website. Ik vraag me af of mijn huidige website aan vervanging toe is. De volgende vragen heb ik:
- Is de huidige website overzichtelijk genoeg?
- Heb ik te veel/te lange tekst op de website?
- Is de website vanaf een smartphone voldoende overzichtelijk?
- Komt het "pay-what-you-want"-principe voldoende naar voren?
- Oogt de website mooi voor een ontwerp bureau?
- Zijn er nog andere tips/adviezen?
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
De huidige website is reeds drie jaar in gebruik. De site is door vrienden en kennissen destijds doorgenomen en er hebben enkele tekstuele wijzigingen plaatsgevonden.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Graag zou ik meer opdrachten willen per x aantal bezoekers.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Dit is voor zover ik weet het enige grafische bureau dat werkt met een "pay-what-you-want"-principe.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop feedback te krijgen op de website op de punten zoals in de omschrijving beschreven.
De website is: www.logowerkplaats.nl
www.logowerkplaats.nl wil startende ondernemers in staat stellen om met een krachtig logo en een opvallend en mooie huisstijl een professionele start te maken met hun bedrijf. Dit tegen de beste prijs/kwaliteit verhouding. Jij bepaalt namelijk zelf de prijs.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Logowerkplaats
Logowerkplaats
Omschrijving van je concept:
Beste lezers,
Circa drie jaar geleden ben ik Logowerkplaats gestart (www.logowerkplaats.nl). Vanuit Logowerkplaats ontwerp ik ondermeer logo's en huisstijl. Logowerkplaats hanteert een bijzonder principe, namelijk: "pay-what-you-want". De klant bepaalt zelf de prijs nadat we tot een logo zijn gekomen. Alle concepten zijn daarmee volledig vrijblijvend.
Drie jaar geleden heb ik veel feedback gevraagd op het Higher Level forum, wat me enorm heeft geholpen.
Opnieuw wil ik vragen om jullie feedback, ditmaal ten aanzien van mijn huidige website. Ik vraag me af of mijn huidige website aan vervanging toe is. De volgende vragen heb ik:
- Is de huidige website overzichtelijk genoeg?
- Heb ik te veel/te lange tekst op de website?
- Is de website vanaf een smartphone voldoende overzichtelijk?
- Komt het "pay-what-you-want"-principe voldoende naar voren?
- Oogt de website mooi voor een ontwerp bureau?
- Zijn er nog andere tips/adviezen?
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
De huidige website is reeds drie jaar in gebruik. De site is door vrienden en kennissen destijds doorgenomen en er hebben enkele tekstuele wijzigingen plaatsgevonden.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Graag zou ik meer opdrachten willen per x aantal bezoekers.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Dit is voor zover ik weet het enige grafische bureau dat werkt met een "pay-what-you-want"-principe.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop feedback te krijgen op de website op de punten zoals in de omschrijving beschreven.
De website is: www.logowerkplaats.nl
www.logowerkplaats.nl wil startende ondernemers in staat stellen om met een krachtig logo en een opvallend en mooie huisstijl een professionele start te maken met hun bedrijf. Dit tegen de beste prijs/kwaliteit verhouding. Jij bepaalt namelijk zelf de prijs.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/55890-verbeterpunten-website-logowerkplaats/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag