Ga naar inhoud

goedkoper merknaam/logo registreren

Geplaatst:

dani2011

hallo, vraagje, ik heb ongeveer 6 maanden geleden mijn merknaam/logo (kleurlogo) laten registreren voor de benelux, nu viel dit bedrag nogal mee, maar ik wil aangezien ik binnenkort wereldwijd mijn merk ga verkopen de merknaam/kleurenlogo wereldwijd registreren, nu kwam ik bij boip.int al uit op 25000 euro voor 10 jaar

nu is mijn vraag kan het ergens anders goedkoper?, bv per land op verschillende websites registreren.

of is er een website die dit kan regelen buiten boip om?

ik hoor het graag van jullie

bedankt alvast.

Featured Replies

Geplaatst:

UwJurist

Vraag het bijvoorbeeld Bas Pels van Jurimark. Daar heb ik zeer goede ervaringen mee.

Met vriendelijke groet,

mr. Monique Doomernik

UwJurist.nl-Contracten en Voorwaarden-Arbeidsrecht-Huurrecht-Franchiserecht

Geplaatst:

TwaBla

Zoek eens op het Madrid System van de WIPO. In Europe is het Gemeenschapsmerk een alternatief.

Iemand zou eens aan een open source registration moeten werken waarmee een vergelijkbaar beschermingsniveau bereikt kan worden. ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.