• 0

Incassobureau of niet

Goedeavond,

 

Ik heb een klant, met een 2 tal openstaande posten een van 60 dagen oud en de andere bijna 30. Het betaal termijn op de factuur is 5 dagen, nu ben ik niet de moeilijkste maar begin me nu wel aardig te irriteren aan deze toestand. De betaal history is ook constant altijd te laat niet reageren etc. Het gaat om een dienst die afgenomen wordt (0800 nummer).

 

Nu de hamvraag, wat te doen alles naar een incassobureau? Iemand nog tips voor een goed bureau? Zelf nog een keer proberen?

 

Ik heb al 2 herinneringen gestuurd en een aanmaning, hij zou vorige week vrijdag uiterlijk betalen maar niet gebeurd.

 

Had uiteraard ook niks anders verwacht....

 

Tips zijn welkom

Met vriendelijke groet,

 

Sander Aerts - Aerts IT Group B.V.

www.aertsit.com / www.masatel.com / www.achtergrondonderzoek.nl / www.jamezz.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Waarom zou je dit soort klanten nog langer willen bedienen? Lekker afscheid van nemen bij de eerst mogelijke gelegenheid.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

En ik heb ze helemaal niet en ben daar ook gelukkig mee. :P

 

Veel te late en gedeeltelijke contante betaling voor een 0800-lijn doet bij mij alle alarmbellen rinkelen.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

En ik heb ze helemaal niet en ben daar ook gelukkig mee. :P

 

Veel te late en gedeeltelijke contante betaling voor een 0800-lijn doet bij mij alle alarmbellen rinkelen.

 

Groet,

 

Highio

 

 

Inmiddels is alles betaald, en waarom alarmbellen het bedrijf doet iets waar ook vaak contant betaald wordt dus zo vreemd is het niet.

Met vriendelijke groet,

 

Sander Aerts - Aerts IT Group B.V.

www.aertsit.com / www.masatel.com / www.achtergrondonderzoek.nl / www.jamezz.nl

Link naar reactie
  • 0
Inmiddels is alles betaald, en waarom alarmbellen het bedrijf doet iets waar ook vaak contant betaald wordt dus zo vreemd is het niet.

Lees je openings- en vervolgberichten nog eens rustig terug.

 

Aan het ontvangen en verwerken van contante (deel)betalingen zitten eenvoudigweg meer kosten en risico's. Zeker als je daar niet op ingericht bent. En een betaaltermijn ben je toch niet voor niets overeengekomen? Aan vorderingen laten oplopen zitten ook kosten en risico's.

 

Bedien beide lekker van dit soort klanten als jullie daar blij van worden of mee kunnen werken, ik gun ze bij gelegenheid liever aan anderen.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 220 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.