Wij zijn van VOF naar BV zijn gegaan middels een activa/passiva transactie, dus nieuw kvknr, btw, bank, g-rekening.
De VOF word opgeheven zodra alles op orde is met de opdrachtgevers.
Bij de Leveranciers weet ik dat het volstaat om hun per brief/mail te informeren maar, nu is het het gevalletje Opdrachtgevers.
Mijn vraag is dus;
Naar mijn opdrachtgevers- de lopende contracten/opdrachten van de vof-volstaat het om hun per brief op de hoogte te stellen van verandering van bedrifsgegevens(kvk,btw,bank & g-rekening)?
of moeten de opdrachten/contracten opnieuw worden gemaakt? Of iets anders?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nicomax
Nicomax
Hallo,
Wij zijn van VOF naar BV zijn gegaan middels een activa/passiva transactie, dus nieuw kvknr, btw, bank, g-rekening.
De VOF word opgeheven zodra alles op orde is met de opdrachtgevers.
Bij de Leveranciers weet ik dat het volstaat om hun per brief/mail te informeren maar, nu is het het gevalletje Opdrachtgevers.
Mijn vraag is dus;
Naar mijn opdrachtgevers- de lopende contracten/opdrachten van de vof-volstaat het om hun per brief op de hoogte te stellen van verandering van bedrifsgegevens(kvk,btw,bank & g-rekening)?
of moeten de opdrachten/contracten opnieuw worden gemaakt? Of iets anders?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/58502-vof-naar-bv-hoewat-doorgegeven-aan-opdrachtgevers/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag