Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  

Ervaring met Startup-Corner?

Aanbevolen berichten

Vorige maand is op initiatief van Startup Delta, Yes!Delft en de Metropoolregio Rotterdam Den Haag met steun van een stel andere partners/sponsors de zogenaamde Startup-Corner opgezet. Deelname is mogelijk voor startups maar ook voor bedrijven die willen partneren.

Startup Corner is an initiative of YES!Delft, MRDH and StartupDelta, powered by the industry. Together, we work on a stronger connection between tech startups and the industry in the Dutch ecosystem to accelerate tech innovation.

Iemand ervaring mee, en bevalt het?

Dactylus, dactylus...

Olleke bolleke, eenmaal vijf regels

die rijmen aan het slot.

Kreet, thema, één woord met zeslettergretigheid.

Moeilijk te maken, maar wat een genot.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doesh your shtartup neet connecshuns wish ... waarom geen Nederlands spreken als je zo overduidelijk geen Engels spreekt?

Sorry, dit heeft niks met je vraag te maken, maar ik krijg me toch een partij jeuk van dat filmpje. Zouden ze voor authenticiteit zijn gegaan?

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als iedereen zo goed Engels zou spreken als de dame in het filmpje dan zou ik daar juist heel blij van worden. Niet 100% juist uitgesproken maar dat is zelfs voor

vrijwel nooit het geval. Het accent vind ik inderdaad eerder authentiek dan storend.

Kemdirect Toiletvloeistof en reinigers voor caravan, camper en boot.

Sparringpartner voor IE en marketing (zie Linkedin)

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als iedereen zo goed Engels zou spreken als de dame in het filmpje dan zou ik daar juist heel blij van worden. Niet 100% juist uitgesproken maar dat is zelfs voor

vrijwel nooit het geval. Het accent vind ik inderdaad eerder authentiek dan storend.

Het gaat over die eerste jongen die wat in het 'Engels' vertelt. De dame vind ik ook niet storend.

Koelvest kopen Tot wel 72 uur verkoeling. Zeer geschikt voor mensen met MS. Ook koelvesten voor de industrie beschikbaar.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

Meer informatie   Oké