Zojuist ontving ik bericht van mijn tussenpersoon dat de premie van mijn bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering zowat verdubbelt! Dit door "tegenvallende resultaten in hun portefeuille"
Nu zitten wij in een vrij specifieke branche en valt het niet mee om zo een andere verzekeraar te vinden. Iemand tips welke verzekeraars ook niet zo veel voorkomende branches willen verzekeren?
Een van de weinige fabrikanten van ozonapparatuur in Nederland.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Basto
Basto
Zojuist ontving ik bericht van mijn tussenpersoon dat de premie van mijn bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering zowat verdubbelt! Dit door "tegenvallende resultaten in hun portefeuille"
Nu zitten wij in een vrij specifieke branche en valt het niet mee om zo een andere verzekeraar te vinden. Iemand tips welke verzekeraars ook niet zo veel voorkomende branches willen verzekeren?
Een van de weinige fabrikanten van ozonapparatuur in Nederland.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59390-bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering-gezocht/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag