ik heb een belgisch verblijfsvergunning woonachtig in belgie maar zzper in nederlands. Dus belastingplichtige in nederland.
Ik wil dat mijn broer uit armenie met een armeense nationaliteit met mij komt werken..( hij komt op bezoek met een visum maarzou dan moeten blijven...). kan of mag hij dit doen? Ik neem aan dat ik het beste over kan gaan naar een vof zodat mijn broer ook geregistreerd staat. ?!?
moet hij dan in nederland wonen of kan ook in belgie bij mij in huis?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mariam
Mariam
Beste mensen,
ik heb een belgisch verblijfsvergunning woonachtig in belgie maar zzper in nederlands. Dus belastingplichtige in nederland.
Ik wil dat mijn broer uit armenie met een armeense nationaliteit met mij komt werken..( hij komt op bezoek met een visum maarzou dan moeten blijven...). kan of mag hij dit doen? Ik neem aan dat ik het beste over kan gaan naar een vof zodat mijn broer ook geregistreerd staat. ?!?
moet hij dan in nederland wonen of kan ook in belgie bij mij in huis?
eventueel andere suggesties of opties?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59747-van-zzp%E2%80%99er-naar-vof-met-derdelander/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag