Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Dirk-Pieter van Walsum
Producten, merken, diensten, veel loopt tegenwoordig in elkaar over.
Ik zie twee (grote) trends tegenwoordig> GEMAK (CONVENIENCE) en KEUZESTRES door te veel, en een overkill aan keuzes die een mens tegenwoordig moet maken . Als ontwerper / ondernemer zie ik oplossingen in de vorm van 'beleving', ervaringsecomonie of hoe je het noemen wil. Thematisch (combinaties van) producten / diensten aanbieden, heeft volgens mij goede perspectieven.
De mij bekende literatuur (Kapferer) van de auteurs die Twalevel hieronder noemt beschrijft vnl. grote (internationale) bedrijfscases.
>> Zijn er ondernemers hier (op HL) die willen delen in hun kennis/ervaring met het gebruik van beleving bij het aanbieden van hun diensten / producten?
p.s.: Omdat het originele bericht "heeft iemand goede links / bronnen over merkbeleving?" niet echt duidelijk was heb ik het aangepast
dpid.nl | onderscheidend ontwerp
tagtika.com | onze tool & methode om snel en doelgericht kernwaarden te bepalen