Alef

Junior
  • Aantal berichten

    29
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Rotterdam

Alef's trofeeën

  1. T is al wat een oudere advertentie, maar wel erg goed ;-)
  2. lijkt mij idd op mooie optie. Ik ben (als ik de reacties zo lees) ook veeel te vroeg weg gegaan.
  3. Dat was gezellig! Leuk jullie (weer) gesproken te hebben!
  4. Ja ik zag in profiel dat Aleph ook Alef heeft. Ik ben nog nooit eerder een Alef tegen gekomen (behalve dan in de spiegel). Het wordt nu al een memorabele avond ;-)
  5. Mijn laatste yes moment, was niet bedrijfsmatig, maar sportief. Zaterdag werd ik tweede in een mooie wielerwedstrijd. Eigenlijk lijkt dat Yes moment erg op een bedrijfsmatige YES!! want ik trainde specifiek naar september toe om in deze maand te vlammen. Als je dan 3 dagen voor het begin van september een (bijna) overwinning behaalt is dat mooi. Bedrijfsmatig werk je ook vaak naar een doel toe. Als je dat behaalt is het Yes gevoel hetzelfde. Sport en commercie, liggen helemaal niet zo ver bij elkaar vandaan. Op naar het volgende Yes gevoel, maar nu graag bedrijfsmatig!
  6. Ik zou zeggen dat je dat bijna geen problemen op kan leveren. Maar om er zeker van te zijn kun je natuurlijk, als je de foto neemt ff naar binnen lopen om te vragen of ze er een probleem mee hebben. Zoals je zelf zegt is het maar 1 straat, dus dat is te doen ;-)
  7. Zoals je zelf in je eerste posting aangeeft: "Ik weet zeker als het gelezen wordt dat het interessant is" moet je wel zorgen dat de envelop geopend wordt. Dit percentage kun je verhogen door iets op de envelop te drukken dat de interesse opwekt, maar nog beter is een bobbel in de envelop. Want, 10-12% van de Dm wordt ongelezen weg gegooid, dat is in jouw geval 1000 tot 1200. Daarna komt het volgende stadium, het openen en overkijken van de brief. De lezer kijkt eerst naar aanhef (is de brief aan mij gericht?), dan naar de ondertekening (van wie komt de brief? en heeft deze hem zelf ondertekend -> persoonlijke aandacht). Pas daarna stelt de lezer de vraag waarom ontvang ik dit en belangrijker, "what is in it for me". Houd er rekening mee dat je iemand een aanbod doet waar hij zelf ook iets aan heeft, want hebzucht zet mensen aan tot lezen, en dat wil jij! 65% gooit na het overkijken de brief weg. De rest gaat echt lezen en zullen je inhoudelijke boodschap lezen. 90% gooit de brief alsnog weg en de 10% die dit niet doet legt de brief vaak in het bakje bewaren/nog te doen. Zorg dus dat je een datum van reageren in je brief zet. In een brief kun je 10 fixatiepunten opnemen, dat zijn punten die de aandacht trekken en aanmoeten zetten tot verder lezen/niet weggooien. Deze punten (kunnen) zijn; afzender (logo), adres, eigen naam, kopregel betreft, de aanhef, onderstreepte zinnen, handtekening + naam en een P.S.. Deze fixatiepunten moeten je verhaal in het kort weergeven, van wie komt het, voor wie is het, wat is de aanbieding, wat houd ik er aan over, hoe kan ik reageren en voor welke datum. Ik hoop dat je er iets mee kunt. Succes!
  8. Daarom een kort bericht. Sterkte!
  9. Ik gebruik groupmailer en dat bevalt mij heel goed. Dit is een programma waarbij mensen zelf ook weer afkunnen melden (opt-out) doen ze dat niet, kun je ze blijven sturen ;-)
  10. Wat visitekaartje betreft hebben wij op de achterkant in het kort wat we doen. 1 zin 'ontwikkeling van merknamen' en onze diensten Advies, Creatie, Onderzoek. Werkt erg goed en men weet altijd, ook na 3 maand, wat je doet.
  11. Ik check altijd op nxs , dan heb je de meest gangbare domeinen in één keer.
  12. Ik heb t ff nagekeken en springvloed komt niet voor in het Benelux Merkenregister, dus daar geen probleem. echter zijn .nl en .com wel bezet.
  13. Ik ga niet over je heen hoor ;-) Ben t wel een beetje met je eens, maar er zijn ook genoeg namen die in het Fries iets betekenen en verder vrij abstract zijn, vb: Jiskevet wat afvalbak in het Fries betekend of Omrin (doet in afvalverwerking), wat kringloop in het Fries betekend. Deze namen hoeven in Nederland niet tot negatieve reacties te lijden. Voor een Fries hebben deze namen echter wel een extra betekenis.
  14. Ik heb net XXXXX.nl ingetikt, maar ik kom bij een porno site uit. Je kunt deze naam dus niet gebruiken voor je website. Of is dat jouw website ;-) En alle andere varinten met 1 x minder zijn ook bezet.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.