Higherlevel Borrel (9 sept. 2005)

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Vind je het leuk om andere HL-leden off line te ontmoeten?

 

Dat kan!

 

Elke 2e vrijdag van de maand is er een Higherlevel Borrel.

 

Op 9 september wordt deze borrel gehouden in Utrecht, vanaf 18.00 uur in Florin.

 

En natuurlijk is iedereen welkom!

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Hé Zaph,

 

een lange bar is op zich wel grappig, probeer alleen eens met diegene die aan de ander kant zit te communiceren :-\.

In Broers had men dus een lange bar, maar daar mochten we niet in een circel gaan staan omdat het personeel er anders niet echt makkelijk doorheen kon. Opzich lijkt Hofman mij ook wel aardig, daar kunnnen we met gemak wat meer mensen kwijt. Ik vraag me alleen af of Hofman om 18.00 uur al gezellig is en of het rond 22.00 uur nog rustig genoeg is om te communiceren?

 

 

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Blijkbaar nog wel, maar wellicht dat jij nog een aantal vrouwelijke collega-onderneemsters mee wil/kan nemen. Trouwens op HL zijn genoeg dames, die willen waarschijnlijk ook wel allemaal komen :)!!!

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie
Dat van die bar was inderdaad bedoeld als de mogelijkheid scheppend in een cirkel of zo te kunnen staan, en mobiel te zijn. Zittend aan een grote ronde tafel ga je minder snel met iemand van plaats wisselen..

 

Toen jij kwam hadden we al een behoorlijke tijd aan de bar gehangen hoor!

 

Maar mee eens, ondanks dat er maar 10 mensen waren heb ik nog steeds niet een ieder gesproken. Technico hield de dames bezet:-)

 

Perry

Link naar reactie

Dat van die bar was inderdaad bedoeld als de mogelijkheid scheppend in een cirkel of zo te kunnen staan, en mobiel te zijn. Zittend aan een grote ronde tafel ga je minder snel met iemand van plaats wisselen..

 

Toen jij kwam hadden we al een behoorlijke tijd aan de bar gehangen hoor!

 

Maar mee eens, ondanks dat er maar 10 mensen waren heb ik nog steeds niet een ieder gesproken. Technico hield de dames bezet:-)

 

Perry

 

Zo dat zit jullie wel hoog. ;)

 

Overigens staat het voor andere leden vrij om zelf ook een borrel te organiseren. Niet iedereen woont in de buurt van Utrecht.

Het is één van de doelstellingen van HL om dit soort meetings te promoten, maar verder staat het helemaal los van dit forum.

De overeenkomst is natuurlijk wel dat we allemaal bezoekers zijn van HL.

 

Wat aantallen betreft is 10 wel een beetje de ondergrens, en zoek naar een locatie waar je makeelijk van plek wisselt.

Als iemand een bel of iets anders meeneemt om aan te geven dat het tijd is voor een stoelendans, dan spreek je vanzelf iedereen.

 

Suc6

Link naar reactie

Hoi Sally B en andere potentiële borrelgangers.

 

De Vrijdag middag borrel is in het leven geroepen om van je vrijdag middag/avond een sociale informatieve avond te maken waarbij HL leden elkaar persoonlijk kunnen ontmoeten. De stemming is informeel.

Hoe meer ziel hoe meer kennis, ofwel hoe meer ziel hoe meer plezier.

Daarnaast is deze avond natuurlijk ideaal om je netwerk uit te bouwen ;).

Kijk eens op de andere post "Higherlevel Borrel Augustus".

 

Tot september

 

Trouwens het idee om er een soort stoelen ruil aan te koppelen lijkt mij wel wat.

 

 

 

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

is dit interessant? Wat voor mensen komen naar zo'n borrel?

Als je het bedoelt in de trant van "kan ik hier veel verkopen?" dan is het niet interessant, want het is vooral een sociale bedoening van startende en groeiende ondernemers die in een kroeg bij elkaar komen. Of de personen die komen interessant zijn kun je zelf uitvinden door wat posts en profielen te bekijken van de mensen die aangegeven hebben te komen. De keus is aan jou of het interessant genoeg is :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 203 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.