Higherlevel Borrel (9 sept. 2005)

Aanbevolen berichten

Ik ben er nooit binnen geweest eigenlijk, maar het is die toko naast de Tilt toch? Mocht het toch niet passen is er altijd wel uit te wijken naar de buren ;)

 

Parkeren kan daar in de buurt inderdaad wel voordelig, althans, als je over het water gaat staan (buiten de singels is het tarief een stuk lager dan erbinnen).

Link naar reactie

Mocht het toch niet passen is er altijd wel uit te wijken naar de buren ;)

 

Toch lijkt me het wel handig zoiets van te voren te reserveren, vandaar mijn vraag aan Zaph!

Stel dat we daar aankomen en het past niet of er is een ander feest, dan sta je daar met 25 ondernemers :-\.

Ik bel ze wel even.

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Ik heb "cafe de stad" gebeld,

helaas is er 9 september al een feest geboekt vanaf 18.00 uur.

Dat gaat dus niet lukken, de eigenaar gaf mij aan dat zijn buurman "cafe de potdeksel" waarschijnlijk nog wel een mogelijkheid heeft.

Kent iemand van jullie de potdeksel?

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Hmm...ik had een apart draadje gemaakt omdat mensen anders het voorstel misschien over het hoofd zien...

 

Anyway - ja, ik ken ze, en er is genoeg ruimte voor 25 man.

 

Die reservering voor de 9e is een optie van mij. Ik heb afgesproken dat ik ze uiterlijk begin volgende week laat weten of het doorgaat... ;)

 

Er is een neiuwe parkeergarage gebouwd aan de rand van het Griftpark, en deze is goedkoper dan op straat parkeren.

Link naar reactie

Die reservering voor de 9e is een optie van mij. Ik heb afgesproken dat ik ze uiterlijk begin volgende week laat weten of het doorgaat... ;)

 

LOL :)

 

Ik neem trouwens twee nieuwe potientiele higherlevelleden mee! Beide hebben ze een eigen bedrijf, dus weer wat nieuwe gezichten!

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

Die reservering voor de 9e is een optie van mij. Ik heb afgesproken dat ik ze uiterlijk begin volgende week laat weten of het doorgaat... ;)

 

Dan had jij op naam van peter of paul (even vergeten) gereserveerd, en het betrof een verjaardagsfeestje!!!

 

Ik dacht nog, dat is wel heel erg teovallig maar toen zij hij dat het om een verjaardag ging....... ;D

 

 

Hoe meer ondernemers onder één dak hoe beter Persoon :).

 

 

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

yo joy! ik ben er ook bij. Ik zal een fles vodka lime mee nemen... Maareh dat zal vast niet meer mogen na Zweden (Decorum en ik staan officieel op de vodka lime blacklist).

 

Ja hoor ... mag wel .... misschien willen jullie een herkansing :P

 

@Paul ... thanx voor het reserveren ... ik ben er op zeker bij ... xellie !

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Als ik het nu begrijp heeft Zaph reeds eerder bij De Stad gereserveerd. Dus De Stad is nog een optie?

 

De Stad is een langgerekt, smal cafe naar achteren, met in de lengte een bar en aan het eind een 'bordes' (met ruimte om te staan en de toiletten). Ik vraag me af of dat geschikt is voor 25 man. Vooral als de ruimte open is voor (ander) publiek.

Remwerk creatief ontwerp en webwerk | Remco de Waal | remco@remwerk.nl | www.remwerk.nl

Link naar reactie

Beste mensen,

 

Ben nieuw hier en nu dik een jaar ondernemer (en nog niet failliet), het lijkt me zinvol om me als eerste post meteen maar aan te melden voor de borrel. Cafe de Stad, Utrecht, 9 sept, 18.00u, ik ben er (fashionable late).

 

Vriendelijke groet,

 

RJ

MediaMission - innovates information infrastructures - www.mediamission.nl

Link naar reactie

Helaas, ik moet toch mijn voorbehoud inroepen. Mijn moeder gaat voor en geheel tegen de gewoonte in viert zij nu wel een keer haar verjaardag. Ik had graag alle in en outs over zweden vernomen. Bewaar s.v.p nog enige enthousiasme voor de oktober borrel. Hoewel, ik vrees dat ik alsdan eveneens verstek moet laten gaat in verband met mijn aanstaande vuurdoop "poepluiers verschonen". Het leven van een aanstaande vader is niet te benijden. :'(

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie

Beste mensen,

 

Ben nieuw hier en nu dik een jaar ondernemer (en nog niet failliet), het lijkt me zinvol om me als eerste post meteen maar aan te melden voor de borrel. Cafe de Stad, Utrecht, 9 sept, 18.00u, ik ben er (fashionable late).

 

Vriendelijke groet,

 

RJ

 

Beste RJ,

 

Gezellig, we zetten je op de lijst! Een borrel is altijd een goed begin om wat meer Higherlevelleden te leren kennen!

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

Cafe de Stad vind ik helemaal prima!

Ik heb besloten om het openbaar vervoer maar weer eens uit te proberen, dan kan ik ook echt mee-borrelen. Weet iemand welke bus ik moet hebben vanaf utrecht centraal???? vast wel....

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Link naar reactie

Als ik het nu begrijp heeft Zaph reeds eerder bij De Stad gereserveerd. Dus De Stad is nog een optie?

 

Ik heb onder voorbehoud gereserveerd. Als jullie het geen goed plan vinden zeg ik gewoon af. No problem!

 

Ik vraag me af of dat geschikt is voor 25 man. Vooral als de ruimte open is voor (ander) publiek.

 

Als er bands spelen op het deel achteraan passen er in het deel vooraan 100 man - die staan dan natuurlijk wel heel gezellig tegen elkaar aan. 25 man op bijna twee keer zoveel oppervlak is dus echt geen probleem. Bovendien hebben ze nog een terras voor als het lekker weer is.

 

Je mobiliteit is inderdaad een andere zaak. Zoals gezegd, als het niet uitkomt doen we het toch gewoon ergens anders? Het was niet meer dan een voorstel...

Link naar reactie

Weet iemand welke bus ik moet hebben vanaf utrecht centraal???? vast wel....

 

Dat kun je zien op http://www.9292ov.nl: twee minuten lopen naar busstation streek, vanwaar je met bus 52 naar de stadsschouwburg gaat en van daar loop je binnen drie minuten naar De Stad. :)

 

Bedankt Jesper! Gaat helemaal goed komen.

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Link naar reactie

Cafe de Stad

Lange Jufferstraat 58

030-2369913

 

Je herkent het zo:

11614_a.jpg

 

Met de auto: aan het einde van de Biltstraat rechtsaf de singel op en de bordjes parkeergarage volgen (dus niet de brug over). Bij de volgende stoplichten is de parkeergarage. Langs de singel teruglopen en wel de brug over. Daarna zie je de Stad schuin links tegenover je. Mocht je de parkeergarage niet kunnen vinden, parkeer dan in ieder geval niet binnen de singel, maar er buiten. Dat scheelt weer de helft per uur...

 

Met de bus bij de Stadsschoubwurg uitstappen, oversteken en het Lucasbolwerk oplopen. Bij het volgende kruispunt ben je er.

 

kaartdestad.jpg

Link naar reactie

Ik wil graag deelnemen aan de borrel. Ik heb me eerder al opgegeven. Maar als aan het voorstel om borrel Cafe De Stad te houden wordt vastgehouden, moet ik helaas afhaken. Zie eerdere post van mij.

 

Alternatieve locaties zijn:

 

Museumcafé Lombok: redelijk bereikbaar met trein+bus+stukje lopen, lekkere 'allochtone' hapjes, rustig, afgezonderd gedeelte waar we 'intiem' kunnen zijn.

 

Stadskasteel Oudaen: goed bereikbaar met trein+bus of trein+lopen, sfeerrijk

 

En aan Neude (achteraan) heb je een leuk café, waarvan ik de naam niet meer weet.

Overigens zit Neude vol met gelegenheden, ook met terras.

 

 

Remwerk creatief ontwerp en webwerk | Remco de Waal | remco@remwerk.nl | www.remwerk.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 198 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.