comfortimpex.com Geplaatst: 10 juni 2019 comfortimpex.com 1 0 Geplaatst: 10 juni 2019 Onlangs ben ik gestart met een export bedrijf dat drank gaat l exporteren naar een derde land, waar een freesale declaration vereist is. Ik heb zelf al contact gehad met nvwa en ook al een e-cert aangevraagd. Ik moet van de nvwa een voedselveiligheidsplan hebben. Ik lees overal dat er standaard voedselveiligheidsplannen zijn, maar kan het niet vinden. Wie o wie heeft de link voor mij Link naar reactie
0 Joost Rietveld Geplaatst: 11 juni 2019 Joost Rietveld Moderator 22,7k 80 2314 Geplaatst: 11 juni 2019 Google eens op haccp plan DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
0 Norbert Bakker Geplaatst: 12 juni 2019 Norbert Bakker Moderator 18,1k 35 2015 Geplaatst: 12 juni 2019 Beste comfortimpex.com, Allereerst welkom op Higherlevel! Tip: als je iets zoekt, is het ook handig om dat in de titel te vermelden of een titel te kiezen die in ieder geval enige indicatie geeft waar het topic over gaat. De titel "free sale declaration" is dat niet 😉 (en daarom door mij aangepast) Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven. Vragen of offertes? → Contact Link naar reactie
comfortimpex.com
comfortimpex.com
Onlangs ben ik gestart met een export bedrijf dat drank gaat l exporteren naar een derde land, waar een freesale declaration vereist is.
Ik heb zelf al contact gehad met nvwa en ook al een e-cert aangevraagd.
Ik moet van de nvwa een voedselveiligheidsplan hebben.
Ik lees overal dat er standaard voedselveiligheidsplannen zijn, maar kan het niet vinden.
Wie o wie heeft de link voor mij
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag