HL-vrijdagmiddagborrel augustus!

Aanbevolen berichten

Gewoon aan de bar juffrouw vragen waar higherlevel zich ophoudt.

Ik heb het namelijk wel even doorgegeven....

Beter laat dan niet Zaph!!!

 

En voor iemand denkt, is dat wel iets voor mij. Ja voor iedereen....

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Krijgen we volgende week ook verslag van deze borrel???

De volgende, en wel op vrijdag 9 september, staat genoteerd in mijn agenda.

 

Fijn weekend!

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Link naar reactie

Goed om te lezen dat de opkomst vrij hoog zal zijn.

CU Fooks!!!

De Broers is inderdaad op Janskerkhof, zie ook eerdere posts.

 

Ik ben er ook rond zessen!!!

 

 

Broers stadscafe-restaurant

Janskerkhof 9

3512 BK  Utrecht

Tel: 030-2343406

Fax: 030-2364409

email: info@stadscafe-broers.nl

site: www.stadscafe-broers.nl

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Ben al gebeld door Perry, die was erg vroeg klaar en is al in de buurt. Ben er zelf rond 6.

 

PerryQuote:

Eerste welkomstdrankje is van mij. Misschien helpt dat.. ehm zal ik er toch maar een maximum aan koppelen...max 50 oké? Unquote

 

 

Hehe, Perry is alvast begonnen aan de eerste 50 welkomstdrankjes. ;D

 

Tot straks! :P

Link naar reactie

Zaterdagochtend 8:50 ik zie er wat vekreukt uit en nog wat vocht in de ogen.

 

Ja, was leuk om de gezichten te zien. Wat een enthousiasme, gedrevenheid en humor. Ieder van ons heeft vast wel weer wat opgedaan. Al zijn het alleen maar de oplichtings truukjes waar je als ondernemer mee wordt geconfronteerd. Zo te horen zijn velen van ons de afgelopen week opgelicht, zeker als je toets 1 hebt ingedrukt van een telefoontje over een gewonnen prijs:-) Houd je telefoonrekening in de gaten. Dit was er nog maar één. Volgende keer zou ik maar komen al is het alleen al hierom.

 

Oké aan de slag weer.

 

Succes allemaal

Perry

Link naar reactie

Al zijn het alleen maar de oplichtings truukjes waar je als ondernemer mee wordt geconfronteerd. Zo te horen zijn velen van ons de afgelopen week opgelicht, zeker als je toets 1 hebt ingedrukt van een telefoontje over een gewonnen prijs:-) Houd je telefoonrekening in de gaten.

 

Dat telefoontje heb ik ook gehad van de week. Alleen was het bij mij toets 9 ;). Ik vertrouwde het meteen al niet en heb meteen weer opgehangen.

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie

Het was een hele gezellige avond, ik heb begrepen dat de gemaakte foto's ook op de HL website getoond gaan worden.

Totaal waren we met 9 HL'ers, kortom één groot feest!!!

 

Voor mij was het de eerste keer dat ik de forum leden zag en kan één ieder meegeven dit de volgende keer ook mee te maken.

 

9 september, noteer het alvast in je agenda. Misschien dat een moderator dit ook nog even op de evenementenkalender kan posten.

 

ps: ik moest een 1 intoetsen... (met dat telefoon gedoe) dan kon ik een reis naar de Caribean winnen. Ik vrees dat mijn telefoonrekening zometeen vrij hoog uit zal vallen ???.

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Zo, goeiemorgen allemaal!

 

Ben gisteren na afloop ook nog even naar Cafe de Stad gegaan en, zo te zien in tegenstelling tot Perry, om half 2 in gepaste beschonken toestand in mijn bedje gerold...

 

De borrel was inderdaad gezellig, en zeker een aanrader voor de volgende keer. Het was wel een beetje vreemd om te zien hoe (bijna) iedereen nog aan de cola en koffie zat toen ik om kwart voor 9 aankwam - wat nou borrel? Het kan trouwens ook te maken hebben gehad met de opmerkelijk trage en onvriendelijke bediening. Volgende keer misschien een andere kroeg?

 

Een paar willekeurige observaties:

- het is onwaarschijnlijk dat Dennis ooit een pakkend logo zal ontwerpen, maar zeg nooit nooit... ;)

- je kunt zonder problemen je secretaresse meenemen naar de volgende borrel - TechNico houdt haar wel bezig

- Gooi direct genoeg in de parkeerautomaat om tot een uur of 11 te kunnen blijven zitten, anders blijf je lopen. Of kom met de trein.

- Met een beetje mazzel kun je, hoe onwaarschijnlijk ook, een lift naar Nieuw-Vennep, of all places, voor elkaar krijgen. Aangenomen dat je daar iets te zoeken hebt, natuurlijk...

 

Dus, iedereen die er dit keer niet bij kon zijn: niet zeuren en 9 september vrijhouden!

 

Link naar reactie

Is er voor 9 september al een locatie bekend? Anders is het ondernemerscafe in het centrum van Den Haag wellicht een optie...

 

Door mijn vakantie heb ik alles een beetje gemist op Higherlevel, dus ook de borrel van gisteren... volgende keer beter probeer ik erbij te zijn!

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

Gezellig was het zeker wel :)

 

Ben benieuwd wat er aan belastend fotomateriaal is geproduceert, maar daar komen we vast gauw genoeg achter...

 

Eerlijkgezegd vind ik utrecht prima als locatie, niet alleen omdat het een thuiswedstrijd is, maar ook omdat het voor veel mensen redelijk goed te bereizen is. Wellicht volgende keer een andere kroeg kiezen, er zitten er genoeg tenslotte ;) . DH is misschien weer handiger voor mod-meetings, al is dat ook wel activiteit-afhankelijk... ondernemerscafe daar is best leuk trouwens.

 

 

Link naar reactie

Het was zeer zeker gezellig, ook al was ik dan de BOB...

 

Technico did a good job, de secretaresse heeft zich geen moment verveeld...thuis hebben we gezellig de notulen nog eens nagelezen.. ;D

 

Helaas zit ik 9 september in het buitenland, dus moet ik die aan me voorbij laten gaan, maar ik verheug me al op de borrel van oktober....

 

Ben het met Benm eens dat Utrecht een toplokatie is zo midden in het land, voor iedereen (zowel auto als NS) goed bereikbaar.

 

En ja, als ik had geweten dat het zooo gezellig zou worden had ik gewoon een avondkaart gekocht dat had me wat loopjes bespaard. ;)

 

Groet,

 

 

Martin

Link naar reactie

100_0626.gif;

 

Van links naar rechts Dennis K., ober, Benm, en Ledbatel.

 

100_0627.gif

 

Van links naar rechts TechNico (Nico)., Nonex.nl (Justus) en DLA/Lasercombat (Martin) .

 

100_0628.gif

 

Van links naar rechts DLA/Lasercombat, 'de secretaresse' van Lasercombat, Dennis K.

 

100_0629.gif

 

Van links naar rechts Perry (die overigens verkreukt was door het transport naar huis in een mini) , TechNico en Nonex.nl

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 149 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.