• 0

"Yes !!" - vier je successen hier !

We praten hier veel over allerlei aspecten van Commercie, maar het mooiste van Commercie is natuurlijk als je klant eindelijk "Ja !" zegt.

 

Schrijf hier je mooiste of laatste keer dat je bij je klant de deur uitliep, de hoek omsloeg en daar gillend "YES !" uitriep.

 

Misschien ben je iets minder uitgelaten, dan toch :

 

Wat is jouw mooiste "Yes !!"- moment ?

 

[mod edit: titel ververst na samenvoegen]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 1

Voor mij was het "YES" moment een tijdje terug toen ik ontzettend veel ziekenhuizen en zorginstellingen blij heb kunnen maken met de "ear saver". Ik heb er vanuit mijn relatief kleine onderneming ongeveer 5000 kunnen doneren en wat een voldoening is het om alleen maar posistieve reacties te krijgen vanuit de ziekenhuizen en zorginstellingen.

 

Daarnaast is dit allemaal verder ontwikkelt en ben ik uitgekomen op een webshop voor bedrijven en ook particulieren gezien het mondkapje hier en daar helaas verplicht is.

 

Voor een kleine toelichting van de "ear saver" is er een artikel geschreven op de ondernemer: https://www.deondernemer.nl/support-ondernemers/ondernemer-zorgpersoneel-corona-mondkapje-comfort~2180063

 

De "ear saver" is op dit moment een wereldwijd begrip en wil niet de credits voor de ontwikkeling op me nemen omdat dit is ontstaan vanuit de 3D/Laser community waarbij ik een steentje heb kunnen bijdragen in de plexiglas variant. Het ging mij er puur en alleen om dat ik de hardwerkende mensen in de zorg heb kunnen helpen met een item, niet met het idee!

Link naar reactie
  • 1

voor mij toch even een Yes momentje.

jaren terug (2013) bij een vorig bedrijf van mij bij een IMK onderzoek te horen gekregen dat een bedrijf als dat van mij nooit meer als XXXXX omzet per jaar zou kunnen draaien (geweigerd werd dit te onderbouwen, dat zou namelijk blijken uit hun interne systemen). waardoor (onder andere) ik uiteindelijk moest stoppen.

Juni 2019 dat ik vanuit de bijstand wilde starten ook weer bij een onderzoek te horen gekregen dat het allemaal mooi bedacht was en dat ik wist waar ik over had maar dat een dergelijk bedrijf niet levensvatbaar kon zijn.

Toch gestart en doorgezet en afgelopen maand had ik in 1 maand een omzet die ik volgens het IMK zelfs nooit in een heel jaar zou kunnen halen met een dergelijk bedrijf.

 

Toch ondanks dat nog voldoende uitdagingen, groei gaat zo snel dat liquiditeit nog wel eens onder druk staat en er veel veranderd en verbeterd moet worden komend jaar, maar voelt toch wel als een YES momentje dat ik ongelijk van de onderzoeksbureaus en gemeente ondertussen toch wel aangetoond heb.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 269 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.