• 0

"Yes !!" - vier je successen hier !

We praten hier veel over allerlei aspecten van Commercie, maar het mooiste van Commercie is natuurlijk als je klant eindelijk "Ja !" zegt.

 

Schrijf hier je mooiste of laatste keer dat je bij je klant de deur uitliep, de hoek omsloeg en daar gillend "YES !" uitriep.

 

Misschien ben je iets minder uitgelaten, dan toch :

 

Wat is jouw mooiste "Yes !!"- moment ?

 

[mod edit: titel ververst na samenvoegen]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 8

31065005.jpg

Maar omdat de teller daar niet werkt, plaats ik dit bericht toch hier. Anders komen we nooit aan de officiële 2000e.

 

31065053.jpg

 

31065208.jpg

 

31065523.jpg

 

 

Na een korte overweging heb ik besloten om de opsomming van tijdschriften, kranten en radio stations waar ik afgelopen maanden vermeld werd, maar achterwege te laten. Daar zijn jullie al genoeg mee lastig gevallen denk ik. Voor dit jaar dan.

 

Wel vind ik het leuk om te vermelden dat ik een nieuwe onderneming aan het starten ben. Dit keer een combinatie van een andere hobby van mij samen met mijn huidige tak van sport. Een combinatie van radio met webwinkels, oftewel een eigen radio station voor webwinkeliers.

Link naar reactie
  • 8

Mooie YES momenten!!

 

In het kader van mooie Yes momenten kan ik weer een geweldig stukje toevoegen van een aantal yes momenten in een week tijd.

 

Deze week verhuist het kantoor van BoFa naar een bedrijvenpand in Strijp S te Eindhoven. Een geweldig kantorencomplex waar de positieve energie je al bij de voordeur tegemoet stroomt. Echt heel bijzonder.

 

Voorts ben ik om tafel gegaan met Secretary Plus. Zij beheren in dit pand de receptie en bieden daarnaast onder andere secretariële ondersteuning aan. Aangezien ook zij vonden dat de telefoonservice in het verlengde van hun diensten ligt en er een zeer goede klik was tussen beide partijen, willen ze graag met ons samenwerken! Helemaal top dus!

 

Het laatste en mooiste Yes moment is dat BoFa vandaag precies 5 jaar bestaat. Een mooi moment om de bedrijven in dit pand van ons bestaan te laten weten en dat hebben we dan ook gedaan. Er zijn zo’n 400 bedrukte tompoucen ( zie foto) besteld en deze worden momenteel door 2 medewerksters bij alle kantoren uitgedeeld.

De reacties zijn ècht geweldig, dus voor wat mij betreft een fantastisch geslaagde week, welke we vanavond met het team gaan afsluiten met een lekker etentje.

 

YES!!

tomp_1.thumb.jpg.627828d7b0b6bca450a812f641febef7.jpg

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 7

Nou, dan ook eindelijk eens een Yes momentje voor mij…..

 

20 Maanden na het sluiten van mijn winkel, start ik vandaag met mijn nieuwe bedrijf. Niet helemaal waar, want ik ben al enige tijd “aan het oefenen”, en mijn inschrijving KvK is ook allang gerealiseerd, maar toch.

 

Sinds 14.00 uur vanmiddag is mijn site “live”, en dit voelt toch als een soort van opening !

 

En geloof me, dit heeft heel wat voeten in de aarde gehad. Vele persoonlijke en emotionele tegenslagen, en toch proberen boven Jan te blijven, en het bedrijf op te bouwen. Oh, en ik ben er nog niet, hoor, maar het allereerste begin naar een nieuwe toekomst is vandaag toch zekere gemaakt !

 

Dit was me werkelijk waar zonder Higherlevel niet gelukt….. en ik vind het dan ook gepast om enkele mensen te bedanken voor hun steun aan en vertrouwen in mij.

 

Ronny, mijn partner in crime, die me al maandenlang, dag na dag op pept, vertrouwen geeft, op mijn donder geeft, uit de put trekt, en een bijna grenzeloos geduld heeft getoond,

 

Joost , mijn steun in de cijfers, zowel privé als zakelijk, maar ook een kerel met een groot menselijk hart,

 

Luc, voor de gezellige borrel, het maken van mijn site, en het geduld wat hij opbracht omdat het allemaal zo lang duurde,

 

Arno, voor het ontwerpen van mijn flyer en zakelijke stukken, maar ook als coach en sparringpartner,

 

Henri, die me nu verder helpt in het voor mij nog wazige wereldje van SEO en aanverwante zaken,

 

En natuurlijk Frans, voor het al maandenlang steunen van de persoon Down, maar ook voor zijn zakelijke kijk op de nieuwe ontwikkelingen.

 

Deze mensen in het bijzonder, maar natuurlijk heel HL bedankt voor de steun.

 

Op….naar een nieuwe toekomst ! YESSSS !!!

 

Marcel

 

 

Voor de nieuwsgierigen : www.qudo.nl

 

Link naar reactie
  • 7

Voor mijn winnende scenariobijdragen heb ik mogen delen in de eer van het project.

In de research voor m'n voorgestelde scenario's heb ik onder andere gebruik gemaakt van de kennis van Higherlevel op het gebied van aandeelhouders en participatiemaatschappijen.

 

Fantastisch en voel me zeer vereerd met deze Emmy Award!

Ik wil graag iedereen bedanken die dit mogelijk heeft gemaakt. Met name wil ik bedanken FCCE, Ziggo, Paul Verhoeven en alle lieve mensen en vrienden die hebben meegewerkt voor en aan the Entertainment Experience.

 

Bob le Nobel

Bob_le_Nobel_Emmy_Award.jpg

 

Bobs_Emmy_Award.jpg

Link naar reactie
  • 7

Vandaag is het precies tien jaar geleden. Ik parkeerde voor het imposante gebouw en liep naar binnen. Ik trok mijn das recht, schraapte mijn keel en zei stoer: “Ik kom me inschrijven…”.

 

Exact een week na die inschrijving bij de Kamer van Koophandel schreef ik me in op Higherlevel; eerst nog onder een ander account. Het begon als klein ondernemerschap naast een full time loondienstbetrekking. Logo ontwerpen, website bouwen en dan maar rondbellen en rondmailen (toen mocht dat nog!). Ik heb heel veel geleerd.

 

Ondertussen is het alweer drie en een half jaar full time ondernemerschap, zijn de activiteiten en de handelsnaam veranderd en is bijna niets meer hetzelfde als tien jaar geleden. Ik geniet van de enorme vrijheid als zelfstandige. Maar, door privéomstandigheden, heb ik ook de enorme kwetsbaarheid van het werken als zelfstandige aan den lijve ondervonden.

 

Ondanks alles vind ik het nog steeds geweldig om te ondernemen en andere ondernemers te helpen. En natuurlijk om de doelgroep van mijn onderneming, (semi) overheidsorganisaties, zich meer als ondernemer te laten gedragen door te werken aan betere dienstverlening en bedrijfsvoering. Ondernemen vind ik nog steeds een heel leuk spel, ook als ik soms verlies.

 

Kortom, 10 jaar ondernemer, 10 jaar op Higherlevel... twee YES! momenten. Ik wil jullie allemaal bedanken voor de informatie, de kennis, de wijsheid en de steun die ik hier de afgelopen tien jaar heb gekregen en mogen geven.

 

toeter.gif

 

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 6

Hallo allemaal,

 

GOED NIEUWS!

Het heeft ruim 4 maanden geduurd, ik heb veel pijnlijke onderzoeken in 3 ziekenhuizen en veel onduidelijkheid en onzekerheid moeten doorstaan, maar na het Atrium Heerlen en het AZM Maastricht heeft het AMC Amsterdam nu witte rook uit de schoorsteen doen komen.

 

Het is bijna 100 % zeker dat mijn maagpijn veroorzaakt wordt door een ontsteking in de alvleesklier en in het slijmvlies van de twaalfvingerige darm. Om helemaal zeker te zijn wordt het slangslikken en de CT-scan over 3 maanden herhaald, tenzij de pijn eerder terugkomt.

Een operatie wordt pas overwogen indien na 3 maanden of eerder dus bij pijn, er geen verbetering is opgetreden.

 

Een groot YES-moment voor me, omdat het dus met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet een door mij gevreesde en door de Limburgse artsen voor mogelijk gehouden kwaadaardige tumor is.

 

met een zeer opgeluchte groet,

 

John

 

Link naar reactie
  • 6

Weer een stap dichterbij het kosteloos kunnen aanbieden van begeleiding van ondernemers in financiële problemen!

 

Ons kantoor( 99% verdienste van mijn vrouw:) ) is een van de partijen die ondernemers van de gemeente Rotterdam mag gaan begeleiden bij hun financiële problemen. De gemeente stelt daarvoor geld beschikbaar zodat deze dienstverlening kosteloos is voor de ondernemer!

 

 

 

Nog 377 gemeenten te gaan...

Link naar reactie
  • 6

Toch maar eens vermelden: ik ben een samenwerking (VOF) aangegaan met een lokaal bekend reclamebureau. Gek genoeg besteedden zij voorheen alle digitale werkzaamheden uit en nu kan dat intern. Het mooie is dat we 2 man en een stagiaire hebben opgeleid om websites te bouwen, dus daar heb ik ook minder omkijken naar. Ik kan mij nu volledig, samen met een mede vennoot) richten op aquisitie en dat is hartstikke leuk! Mijn emz is opgehouden te bestaan en is overgegaan in de VOF.

Ik heb er wel een half jaar over moeten denken en aan het idee moeten wennen, maar nu, na een paar maanden, kan ik alleen maar zeggen dat het een prima beslissing is geweest!

 

Dus van eenpitter naar een bedrijf met 13 man! Het kan verkeren. Ondanks dat het nog steeds keihard knokken is om mooie klussen binnen te halen, toch wel een prachtig YES moment na drie jaar in m'n uppie gewerkt te hebben!

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 6

Mijn 1000ste post vind ik zelf al een YES moment!

 

En niet alleen omdat ik steeds beter kan omgaan met bepaalde antwoorden/kritiek op het forum is mijn YES moment ook dat ik een project afgemaakt heb! Ik ben er eentje die 12352 ideeën heeft en zelden iets afmaak waar ik aan begin. Elke dag ontstaan er wel projectjes die ik vol overgave begin maar stop voordat ze af zijn, om gek van te worden.

 

Daar was dan ook de angst bij mijn vrouw toen ik vertelde dat ik een veiling wilde opzetten voor Thomas! Weer een project dat ik toch niet afmaak…Thomas is het zoontje van een juf bij de school van mijn dochter. Thomas heeft neuroblastoom, een vorm van kanker. Hij gaat voor een behandeling naar de USA en de verzekering vergoedt geen kosten die de familie daar maakt. Daar is een stichting voor opgericht om geld in te zamelen die diverse acties organiseert . Ik wilde daar een veiling voor opzetten en mijn steentje bijdragen.

 

Nu vind ik waardering voor wat ik doe helaas vaak belangrijk. Zo niet in deze actie. Ik ken Thomas, zijn ouders en familie niet en zij hebben geen idee wie ik ben. Des te meer voldoening geeft de veiling me nu! Geen idee wat het oplevert maar het voelt al goed! Weer een YES moment!

 

 

Hoe naar ook, dit is wel een yes moment voor mij omdat ik het project helemaal afgemaakt hebt. Van begin tot start van de veiling in ieder geval. De veiling is net begonnen en duurt tot 15 november dus ik moet nog even doorzetten!

 

Link met ondernemen? Weinig. Wel heb ik gemerkt dat je veel voor elkaar kan krijgen als je er maar om vraagt. Dat kan op HL een roep om hulp zijn maar ook in je omgeving. Vraag gewoon hulp, nee heb je, ja zal je bijna altijd krijgen.

 

Zelfs bij bekende Nederlanders. Danny de Munk, Karin Bloemen, Guido Weijers, Hans Kazan en Raemon Sluiter hoefde allen niet lang na te denken na mijn verzoek om te helpen. Uiteraard ben ik net zo blij met alle andere objecten die uit de Goudse omgeving komen van bedrijven en particulieren. De webdesigner zal gek geworden zijn van me na alle wijzigingen die ik wilde en haar maar bleef stalken.

 

Uiteraard nog even spammen hier op HL ☺ Mocht je een kijkje willen nemen en een leuk bod uitbrengen dan wordt dat gewaardeerd!

 

Veiling:

www.veilingvoorthomas.nl

 

Website van Thomas:

www.thomasenzijnvrienden.nl

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 6

Yes Yes YES!

 

Na een hele gekke periode en na lange voorbereiding is deze week het moment daar: ik ben partner geworden bij een hele leuke dynamische club.

 

ik heb er zin an!

 

 

(Edit: wat minder drama, het is een Yes-moment! ;D )

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 5

Mijn arggghh moment van vandaag omgebogen naar een YESSSS moment: Ik ga 100% ondernemen! Geen parttime ondernemer meer, maar de volle mep!

 

Ieder nadeel hep z'n voordeel; als ik niet ontslagen was, had ik deze stap nog lang niet gezet. GAAAAN met die autootjes! (en computerhulp en webshopkenner en ... 2e webshop, 3e webshop....???)

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 5

Ik mocht gisteren op het Ministerie van Economische Zaken mijn visie spuien over hoe je op grote schaal faillissementen zou kunnen voorkomen. De reactie van de beste man was: "Ik heb de afgelopen jaren een hoop malloten aan mijn bureau gehad die Nederland beter wilden maken, maar voor het eerst ben ik zwaar onder de indruk." Ik mag nu een uitnodiging verwachten om een presentatie te geven voor een multi-diciplinair EZ publiek.

 

#verdomdwatishettochgaafalsjegelijkhebt

Link naar reactie
  • 5

Okee, toegegeven: Het is geen zakelijk commercieel succes, maar ik (we) zijn er wel errug blij mee!

 

Vanochtend om 08:07uur geboren: Leander Benjamin van den Oord (inderdaad, zoon van...). Moeder en zoon zijn er beter aan toe dan vader. Die is namelijk nog wat slapjes in de knieën en witjes rond de neus.

 

De BV Thuisfront is hiermee dit jaar met 20% gegroeid.

Link naar reactie
  • 5

TNT wil naar een CO2-neutrale organisatie.

 

Een van de speerpunten is het ontwikkelen van het duurzaamste kantoorgebouw van Nederland/Europa (voor de insiders: Greencalcwaarde >1000 waar in 2007 ca. 185 de norm was) dat in Hoofddorp gebouwd wordt.

 

Dat stelt hoge eisen aan de leveranciers en het was vanochtend dus ook een Yes-moment toen we bericht kregen dat we als leverancier geselecteerd zijn voor de archiefstellingen aldaar.

 

:) :) :) :)

 

Frans

Link naar reactie
  • 5

Inderdaad! Gisteren mochten wij de Publieksprijs Beste XS Webshop in de categorie Consumentenelektronica in ontvangst nemen!

 

We waren al wat laat door file en waren ook nog verkeerd gereden. Om 17.00 uur zou de uitreiking beginnen. Een paar minuten na 17 uur kwamen we binnen. Annemarie van Gaal was al bezig met het opnoemen van de genomineerden, met direct aansluitend de winnaars. Als een van de eersten mochten we gelijk door naar het podium om de prijs in ontvangst te nemen. We waren nog geen 5 minuten binnen of we hadden al beet ;D

 

Iedereen hartstikke bedankt voor het stemmen!

 

Een mooie persfoto: (ik was veel blijer dan ik doe vermoeden met mijn fotogenieke hoofd):

5496160127_a097fc753b.jpg

 

 

Nog een ander HL lid viel trouwens ook in de prijzen! :)

Link naar reactie
  • 5

Zojuist bekend geworden dat de website van Eetcafe de Tijd in Oisterwijk de prijs heeft gewonnen voor beste cafe website!

 

http://www.missethoreca.nl/1088199/cafe/CafTop1002010Dossier/CafTop100Nieuws2012/CafDeTijdHeeftBesteWebsite.htm

 

Uiteraard door ons gemaakt :)

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 5

afgelopen 48 uur ruim 1000 orders mogen verwelkomen (via dagdeal site).

En hoewel dat pas over 30 tot 40 dagen officieel in de boeken verschijnt heb ik hiermee wel op dit moment de omzet van 2011 geëvenaard en heb ik nog 5 maanden van het jaar over waarbij de laatste 2 maanden altijd de beste van het jaar zijn.

Tevens nog een paar leuke deals in onderhandeling waarmee ik de omzet van 2011 dit jaar ruimschoots hoop te verdubbelen (van 5 naar 11 euro ;D)

 

wordt enkel de komende 2 weken een 60 a 70 duizend condoompjes gaan verpakken

Link naar reactie
  • 5

Samen met een EJE Electronics (https://www.higherlevel.nl/profiel/u/EJE) heb ik voor mijn webwinkel Apodemus field equipement een vleermuislokker ontwikkeld. Een apparaat dat ultrasone geluiden afspeelt die je er via een SD-kaart op kan zetten. Vanaf maandag is die te koop, maar op Facebook is een bekende vleermuisonderzoeker al begonnen om reclame voor ons te maken. Daarmee is de eerste lokker al verkocht!

 

Een vriend gaat komende week naar een internationaal vleermuizenoverleg en kwam zelf met de vraag of hij een flyer mee kan nemen.

 

Zo'n zelfstandige marketingteam dat zonder eigen belang reclame gaat lopen maken had ik niet verwacht!

 

Overigens is het erg leuk om naast diensten en producten nu dus ook eigen producten te kunnen leveren! Dat geeft een stuk meer onderscheidend vermogen.

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

Link naar reactie
  • 4

Dank je. Ik had al een kneusje ontvangen voor dit bericht, het is idd erg dubbel om een yes moment aan te kondigen met het overlijden van iemand...

 

Het verder ontwikkelen van mijn website en het doorvoeren van de nieuwe huisstijl was voor mij een zeer therapeutische ervaring, mede omdat Peter (zo heet hij) vooral wilde dat de wereld zou doordraaien na zijn overlijden. We hebben dan ook z'n hele modelverzameling overgenomen omdat hij wilde dat zijn modellen weer in nieuwe verzamelingen voort zouden leven...

 

Als zeer mooie afsluiting verscheen er afgelopen week in de Auto In Miniatuur (te koop bij iedere Bruna) een artikel over een deel van zijn verzameling, als erfenis. Ook dat was voor mij een Yes moment...

Met tranen in de ogen, dat wel. Hij heeft het helaas nét niet meer zelf kunnen zien.

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 4

Na 10 maanden thuis, zonder inkomens-gerelateerd werk ;), vanochtend mijn eerste opdracht als zzp-er aangenomen...

 

Leuk project, waar ik erg veel zin in heb, weer met oud collega's in gesprek kom, en gewoon, weer iets "nuttigs" te doen !

 

Ook een springplank naar een andere job, waar ik al langer mee bezig was, maar door vandaag is de huiverigheid verdwenen...... dus dat gaat ook goedkomen....

 

Nog aan het "snuffelen" aan project 3....

 

en daarnet komt er plotseling nog (nabezorgde) post binnen, dat ik ook nog aangenomen ben als "Mysterie Shopper" !

(René, Bedankt !)

 

YES, YES, YESSSSSSSS !!!!!!!!

 

Allemaal kleine Yesjes, die tezamen een hele grote voor mij persoonlijk zijn !

 

(nu als de donder inschrijving KvK regeln, VAR aanvragen, urenlijste samenstellen, euhhhh, wat ook nog meer ? ;D)

 

En dan snel dochter inhalen bij Avond-4-daagse, 5 jaar en eerste maal gelopen. Ook voor haar een klein yes-momentje...

 

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 114 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.