Jaap B Geplaatst: 8 april 2020 Jaap B 270 34 Geplaatst: 8 april 2020 Ik moet morgen bij een klant in Duitsland goederen afleveren. Mag ik nog de grens over, of is deze ook voor dit soort tripjes gesloten? op de site van het rvo kom ik er niet uithttps://www.rvo.nl/onderwerpen/internationaal-ondernemen/landenoverzicht/duitsland/veelgestelde-vragen-over-het-coronavirus-duitsland Bossewinkel tuindecoratie Link naar reactie
0 Rik · Geplaatst: 8 april 2020 Rik · 2,8k 10 311 Geplaatst: 8 april 2020 Wat begreep je aan deze tekst niet? Op goederenvervoer gelden geen beperkingen, ook niet aan grenzen. Wel heeft Duitsland grenzen gesloten om het personenverkeer te beperken. Ook hebben een aantal buurlanden de grens met Duitsland gesloten. Dat geldt op dit moment niet voor de Nederlands-Duitse grens. Dit kan veranderen. Bekijk de site van het Duitse ministerie van Binnenlandse Zaken voor nadere en actuele informatie. Link naar reactie
0 Jaap B Geplaatst: 8 april 2020 Auteur Jaap B 270 34 Geplaatst: 8 april 2020 Bedankt, de site verwijst weer naar Noordrijn-Westfalen, en daar wordt het mij onduidelijk. Ik dacht zelf dat ik gewoon mag leveren, maar ik weet niet of deelstaten aparte regels hebben Bossewinkel tuindecoratie Link naar reactie
0 logistieke dienstverlening Geplaatst: 8 april 2020 logistieke dienstverlening 426 35 Geplaatst: 8 april 2020 Met goederen kan je zo de grens over. Ivm vooroordelen zou ik wel met een bedrijfswagen gaan of een transportbedrijf vragen. Link naar reactie
0 Jaap B Geplaatst: 8 april 2020 Auteur Jaap B 270 34 Geplaatst: 8 april 2020 Bedankt. Bedrijfswagen is geen probleem. Bossewinkel tuindecoratie Link naar reactie
0 JansenmeteenJ Geplaatst: 8 april 2020 JansenmeteenJ 359 22 Geplaatst: 8 april 2020 Goederenvervoer voor derden is europa breed toegestaan. Eigen vervoer niet overal en veel onduidelijkheid. België staat eigen vervoer niet toe bij veel grenzen. Link naar reactie
0 Robin Besselink Geplaatst: 8 april 2020 Robin Besselink 6 2 Geplaatst: 8 april 2020 Ik werk / onderneem in beide landen en passeer dagelijks de grenzen....dat is geen probleem, er staat wel politie maar die laat iedereen gewoon door Link naar reactie
Jaap B
Jaap B
Ik moet morgen bij een klant in Duitsland goederen afleveren. Mag ik nog de grens over, of is deze ook voor dit soort tripjes gesloten?
op de site van het rvo kom ik er niet uit
https://www.rvo.nl/onderwerpen/internationaal-ondernemen/landenoverzicht/duitsland/veelgestelde-vragen-over-het-coronavirus-duitsland
Bossewinkel tuindecoratie
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag