Hoe kom je eraan? Dat een startend bedrijf alles zelf kan betalen is denk ik ondenkbaar. Mibiton financiert vooral bijzonder apparatuur, en ook bij die faciliteiten moet je meende ik tijd huren. Ook bij een uni kun je tijd en plaats huren. Zijn de prijzen fors voor een beginnend bedrijf? Valt er voor een startend bedrijf wel eens wat 'korting' te krijgen? Andere mogelijkheden?
Alles bij een universiteit, of toch een plek voor het bedrijf zelf met wat basis uitrusting?
Wie heeft hier een mening/advies over en/of kan uit eigen ervaring putten?
'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
AOS
AOS
Hoe kom je eraan? Dat een startend bedrijf alles zelf kan betalen is denk ik ondenkbaar. Mibiton financiert vooral bijzonder apparatuur, en ook bij die faciliteiten moet je meende ik tijd huren. Ook bij een uni kun je tijd en plaats huren. Zijn de prijzen fors voor een beginnend bedrijf? Valt er voor een startend bedrijf wel eens wat 'korting' te krijgen? Andere mogelijkheden?
Alles bij een universiteit, of toch een plek voor het bedrijf zelf met wat basis uitrusting?
Wie heeft hier een mening/advies over en/of kan uit eigen ervaring putten?
'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/675-hoe-komt-een-startend-bedrijf-aan-apparatuur-en-faciliteiten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag