Stel ik heb een Capital BV deze BV investeert in alle projecten welk ik opzet.
Daarnaast heb ik mijn pensioen BV.
En heb Bedijf x BV en Bedrijf z BV ik neem personeel aan, is het dan mogelijk om personeel in een aparte BV onder te brengen waardoor ik dit personeel in zowel bedrijf x als bedrijf z en toekomstige bedrijven kan inzetten ? of zitten hier vele ogen en haken aan ? Of moet ik deze BV Constructie anders opzetten ?
Graag tips en opmerkingen voor de constructie alvast bedankt
En is zo`n constructie ook gewoon mogelijk bij een LTD ?
En stel bedrijf x is voor 50 % eigenaar van iemand anders, ik breng personeel in via me Personeel bv, kan ik anderen eigenaar een overeenkomst laten tekenen waarbij hij de verantwoordelijkheid neemt van 50 % indien dit personeelslid moet worden ontslagen ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
P.the.chicken
P.the.chicken
Stel ik heb een Capital BV deze BV investeert in alle projecten welk ik opzet.
Daarnaast heb ik mijn pensioen BV.
En heb Bedijf x BV en Bedrijf z BV ik neem personeel aan, is het dan mogelijk om personeel in een aparte BV onder te brengen waardoor ik dit personeel in zowel bedrijf x als bedrijf z en toekomstige bedrijven kan inzetten ? of zitten hier vele ogen en haken aan ? Of moet ik deze BV Constructie anders opzetten ?
Graag tips en opmerkingen voor de constructie alvast bedankt
En is zo`n constructie ook gewoon mogelijk bij een LTD ?
En stel bedrijf x is voor 50 % eigenaar van iemand anders, ik breng personeel in via me Personeel bv, kan ik anderen eigenaar een overeenkomst laten tekenen waarbij hij de verantwoordelijkheid neemt van 50 % indien dit personeelslid moet worden ontslagen ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6766-personeel-in-een-personeel-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag