Heel veel ouderen zijn (zeker tijdens de pandemie) erg eenzaam en verveeld en eenzaam. Om zichzelf bezig te houden, gaan ze puzzelen, tekenen, kleuren, etc. Wat nou als de zoon of dochter van de oudere in kwestie een abonnement neemt waarbij elke maand een amusementsbox met de post wordt geleverd? Zou hier markt voor zijn? Zo ja, hoe moet ik de eerste klanten binnenhalen? Dan nog iets, hoe laat ik zelf legpuzzels en puzzelboekjes maken etc.? Ik hoop dat jullie mij het 1 en ander mee kunnen geven. B.v.d!
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Niks
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Finn N
Finn N
Heel veel ouderen zijn (zeker tijdens de pandemie) erg eenzaam en verveeld en eenzaam. Om zichzelf bezig te houden, gaan ze puzzelen, tekenen, kleuren, etc. Wat nou als de zoon of dochter van de oudere in kwestie een abonnement neemt waarbij elke maand een amusementsbox met de post wordt geleverd? Zou hier markt voor zijn? Zo ja, hoe moet ik de eerste klanten binnenhalen? Dan nog iets, hoe laat ik zelf legpuzzels en puzzelboekjes maken etc.? Ik hoop dat jullie mij het 1 en ander mee kunnen geven. B.v.d!
Niks
Eenzaamheid en verveling
Bestaat nog niet voor zo ver ik weet
Nuttige
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/69028-abonnement-voor-eenzame-ouderen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag