Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast micasa001
Gast micasa001
Ongeveer 1 maand geleden heb ik bij Budgetwebhosting.nl een webdomein en webhost aangeschaft. De webhost hiervan blijkt zeer onstabiel te zijn. Dagelijks is deze wel 5 keer offline of gewoon niet te bereiken. Verder laden alle websites op deze host zeer langzaam ( of niet ). Ik heb budgetwebhosting hiervan verschillende keren van op de hoogte gebracht maar er wordt niets aangedaan. Ik heb bij hun ook een andere account waar alles wel goed werkt. Naar mijn idee ligt het dus aan mijn pakket wat hun leveren.
Nu heb ik een andere hosting provider aangeschaft en hier werkt alles perfect. Nu wil ik dus mijn geld terug van Budgetwebhosting aangezien er op hun website staat: Krachtige servers op een snel & betrouwbaar netwerk! Dit komt dus totaal niet over met mijn account. Van de week heb ik een presentatie gehouden voor een aantal van onze nieuwe projecten en van het een op het andere moment was de site opeens niet meer bereikbaar zeer onprofessioneel dus.
Nu heb ik Budgetwebhosting hier een mail over gestuurd dat ik mijn geld terug wil maar wordt er niet meer gereageerd op mijn mails.
Wat kan ik doen?
Is het mogelijk dat ik mijn geld terug krijg en is het mogelijk geld te eisen voor de schade die ik leidt door hun host?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag