Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ser
ser
Hallo,
Ik heb nu ongeveer 4 jaar lang dezelfde boekhouder voor mijn eenmanszaak.
Vroeger toen ik net gestart was en een klein beetje geld verdiende waren de nota's van mijn boekhouder ook redelijk goedkoop.
Nu hij ziet dat het wat beter gaat, en dat de zaak redelijk wat winst maakt stuur hij echt forse nota's.
Tuurlijk komen er meer betalingen binnen en moet hij meer bonnetjes inboeken maar verder heeft ie er niet meer werk van dan 4 jaar terug.
Nu is mijn rapport voor 2004 opgesteld en ontving ik vandaag de nota van 2990 euro incl btw. :o :o
Dat is wel 6600 ouderwetse guldens voor 1 jaarrapport. :-X
Nu weet ik zeker dat ie aan mij geen moeilijke heeft.
1500 betalingen per jaar worden bijgeschreven en zo'n 400 betalingen worden afgeschreven, alles gaat via de bank en de pin.
Verder geen rare dingen gewoon standaard eenmanszaak.
Is 2990 euro nou niet bizar hoog ?
Wat vinden jullie ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7007-acceptabel-bedrag-opstellen-jaarrapport/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag