• 0

Wholesale aanvraag UK: hoe aan te pakken

Hi ondernemers,

 

Mijn naam is Olivia, 27 jaar. 

Ik heb een eigen verzorgingsproduct voor vrouwen laten ontwikkelen en verkoop dit momenteel online. Mijn bedrijf run ik ongeveer 6 maanden.
 

Nu ben ik recent benaderd door een grote warehouse keten in de UK met 29 fysieke zaken en een webshop met over de 100 miljoen bezoekers per maand. Ze hebben interesse om producten in te kopen en vragen naar mijn catalogus en prijslijst. Die heb ik nog niet. Nu heb ik echt geen idee waar te beginnen, hoe het aan te pakken en welke prijzen te vragen met dit soort grote ketens. Ik heb momenteel enkel online via mijn eigen webshop verkocht, van b2b was nog geen sprake. 
 

Wie kan mij hier een beetje mee helpen?

 

Zou er onwijs blij mee zijn. 

 

Liefs,

 

Olivia

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 1
(aangepast)
Quote

Dear Sir / Madam
 
John Lewis PLC is a British well-known retail store with over 40 stores all over the United Kingdom,furnished with European products.
We are looking for new Suppliers and would like to ask you the information required to become one of your regular distributors?
 
Please, we would appreciate if you could send us your stock list availability via email?.
Indeed we are interested in your products, we would like to know if you can provide them.
 
Kind Regards
 
John Lewis PLC
Melvin Kelsey
Senior Executive Purchase
 
171 Victoria Street, London
United Kingdom SW1E 5NN
Phone: +44 33 3303 4178
Email: melvin-kelsey@johnlewispartnerships.com
Website: http://www.johnlewis.com

Tip: Google het telefoonnummer of andere gegevens even, dit is nep! Zie het verschil tussen de korte domeinnaam en het lange mailadres.

 

Of ben je anders dan per vergelijkbare e-mail benaderd?

 

Mvg,


Wigbolt

aangepast door Wigbolt
Link naar reactie
  • 0

Een warehouse is een magazijn, een warenhuis heet department store in het Engels, maar dat terzijde.

 

Over hoe dit aan te pakken en welke prijs te vragen is hier in het verleden al vaker geschreven, dus begin met de zoekfunctie van de site en misschien dat je daarna concretere vragen hebt.

 

Dit vond ik zelf wel een instructieve discussie (en recent ook):

 

 

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Oliviaatje93, heb je na drie dagen tijd en diverse inlogacties misschien een publieke reactie?

 

Mocht je legitieme offerte-aanvragen krijgen dan lijkt me het juiste stappenplan eerst leveren aan een groothandel of wederverkopers in Nederland of de Benelux, daarna binnen de Europese Unie en pas daarna daarbuiten...

 

...precies een eerste aanvraag ontvangen en willen verwerken vanuit UK waar alle winkels ook gesloten zijn en met de lopende Brexit is een volkomen onlogische werkwijze of keuze zolang jij niet goed georganiseerd en geinformeerd (ervaren) bent.

 

Mvg,

 

Wigbolt

aangepast door Wigbolt
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 229 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.