Kan iemand mij met het volgende helpen? Ik heb de eindbalans van 2020 opgemaakt, echter valt het saldo aan de Passiva kant € 1726,66 hoger uit dan de activa kant. De oorzaak is mij onbekend, en we hebben intern besloten hier verder geen tijd aan te besteden om het uit te zoeken, maar willen de balans wel in balans hebben per 31-12-2020. De vraag is dus hoe kan ik dit verschil verhelpen, wat voor een boeking kan ik hiervoor doen? Ik ben geen fiscalist en kom op dit punt kennis te kort hoe ik dit kan oplossen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mark86
Mark86
Hallo,
Kan iemand mij met het volgende helpen? Ik heb de eindbalans van 2020 opgemaakt, echter valt het saldo aan de Passiva kant € 1726,66 hoger uit dan de activa kant. De oorzaak is mij onbekend, en we hebben intern besloten hier verder geen tijd aan te besteden om het uit te zoeken, maar willen de balans wel in balans hebben per 31-12-2020. De vraag is dus hoe kan ik dit verschil verhelpen, wat voor een boeking kan ik hiervoor doen? Ik ben geen fiscalist en kom op dit punt kennis te kort hoe ik dit kan oplossen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/71131-balansverschil/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag