Ik heb een kleine onderneming en webwinkel en ben op zoek naar nieuwe leveranciers voor mijn pendels. Ik wil pendels importeren uit India, China, Polen en Canada/VS en misschien Engeland. Nu ben ik op zoek naar een adviesbureau die mij hierbij kan helpen om dit goed neer te zetten ook administratief. Wat heb ik allemaal nodig? Welke licenties (ik heb nu allen IOSS). Wat heb ik nodig voor dropshipping en wat voor gewoon leveren uit voorraad? Voor welke landen beter wel/niet kiezen etc. Ik zie door de bomen het bos niet meer zeker sinds de veranderde regelgeving per 1 juli.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mila Ganpatsing
Mila Ganpatsing
Ik heb een kleine onderneming en webwinkel en ben op zoek naar nieuwe leveranciers voor mijn pendels. Ik wil pendels importeren uit India, China, Polen en Canada/VS en misschien Engeland. Nu ben ik op zoek naar een adviesbureau die mij hierbij kan helpen om dit goed neer te zetten ook administratief. Wat heb ik allemaal nodig? Welke licenties (ik heb nu allen IOSS). Wat heb ik nodig voor dropshipping en wat voor gewoon leveren uit voorraad? Voor welke landen beter wel/niet kiezen etc. Ik zie door de bomen het bos niet meer zeker sinds de veranderde regelgeving per 1 juli.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/72047-advies-bij-importeren-dropshipping-en-uit-voorrraad/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag