• 0

arbeidsimigranten uit dubai

beste forumleden
ik ben een jong ondernemer sinds 7maanden een uitzendbureau begonnen 


ik en mijn accountant hebben samen een klein uitzenbureau.nou is het zo dat een groot klant van mij accountant toegang heeft tot een database uit dubai die bestaat uit 2500 bouwvakkers (voornamelijk  aziatische arbeiders) die het hele seizoen door kunnen blijven en de prijzen zijn goed en ik denk dat er uit dubai hele harde werkers komen die gewild zijn in nederland

mijn idee was om dit zo groot mogelijk aan te pakken
door een salesplan te maken alleen mijn ervaring is echt 0.bestaat er zoiets dat een bedrijf een sales plan totaal verzorgt voor bijvoorbeeld een aandeel of bedrag


is er iemand die hier valkuilen in ziet of meer info over zijn kennis wilt delen ik vind het een heel leuk plan alleen heb ik nog geen idee waar ik tegen aan ga lopen

echt alle info kennis opmerking worden gewaardeerd
alvast bedankt en een fijne avond forumleden

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
Op 4-11-2021 om 23:56, Kevin12345 zei:

 

maar het idee is om echt vakmensen te leveren lassers .....

 

 

Maar waarom dan zo moeilijk en ver weg? Europa is groot zat en uit zuid Europa (Italië, Spanje, Griekenland) komen zeer goede lassers. Die dames en heren zitten te springen om werk. Geen gedoe met vergunningen, nauwelijks taalbarrière, "om de hoek". Kwestie van kontakt leggen met grote gemeentes in deze landen en ze helpen je graag op weg met banenmarkten. Ik ontken niet dat er een te kort is aan goed personeel maar het is nou ook weer niet zo dat we ineens vliegtuigladingen uit den vreemde moeten gaan halen.

Maar goed, ben toch benieuwd of en hoe het je gaat lukken en dat de werknemers een boterham mogen verdienen conform de geldende wet,- en regelgeving in NL. 

 

 

Altijd opzoek naar het "That's it!"- moment.

Link naar reactie
  • 0
Op 5-11-2021 om 09:27, Ferry zei:

Maar waarom dan zo moeilijk en ver weg?

Allemaal irrelevant … TS krijgt geen TWV voor “zijn” Aziatische arbeiders.

 

Op 5-11-2021 om 09:27, Ferry zei:

Europa is groot zat en uit zuid Europa (Italië, Spanje, Griekenland) komen zeer goede lassers.

Yep … vrijheid van wonen en werken.

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)


Het uitzendbureau Centauros haalt Oekraïners (van buiten de EU) via Litouwen naar Nederland. Jobspol haalt ze via Polen. Via dat laatste land komen ook arbeidsmigranten uit India, Nepal, Bangladesh en de Filipijnen de EU binnen. Let wel op de werkvergunningen die in genoemde doorvoerlanden te krijgen zijn inderdaad.

 

aangepast door TwaBla
Bangladesh toegevoegd

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 97 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.