• 0

Like-button lijkt te verdwijnen op mobiele versie van de website

Het lijkt erop als het nieuwe design ervoor zorgt dat je geen likes meer kunt geven, als je de website op je mobiel bekijkt. Het duimpje valt dan namelijk weg. Aangezien ik de website voor meer dan de helft van de tijd op m'n mobieltje bekijk, zou ik het toch wel fijn vinden als ik de bijdrage van mensen kan 'liken' zonder dat ik daarvoor achter een PC hoef te kruipen. Zou het mogelijk zijn om die optie weer terug te brengen?

The goal of a resonance cascade is to plant the seeds of growth rather than yearning. If you think pseudo-profound bullshit quotes are inspirational, you're, well, kinda dumb. https://goo.gl/fZf4oe

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0
(aangepast)

Openingsbericht positieve stem kunnen geven?


En telde stamtafel nu niet mee in post count, maar heeft deze wel mogelijkheid voor het geven van waardering aan reacties? :confused-face:

 

Uitloggen van de mobiele versie is ook flink zoeken...

Mvg,


Wigbolt

aangepast door Wigbolt
Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479
12 uur geleden, Gast zei:

En telde stamtafel nu niet mee in post count, maar heeft deze wel mogelijkheid voor het geven van waardering aan reacties?

Stamtafel telt idd niet mee voor post counts en heeft ook niet de mogelijkheid voor waardering.  Dit geldt alleen voor de inhoudelijke onderwerpenboards.

 

12 uur geleden, Gast zei:

Uitloggen van de mobiele versie is ook flink zoeken...

Op mobiel zit dat in het "hamburger" menu.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0
2 uur geleden, Mikky Vrolijk zei:

Stamtafel telt idd niet mee voor post counts en heeft ook niet de mogelijkheid voor waardering. 

Bij de startpost in dit draadje zie ik inderdaad geen duimpje, maar wel bij de reacties. 

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Een startpost wordt niet gewaardeerd. Wel alle reacties op het topics.

Maar, ik zie wel iets anders vreemds na jullie melding in dit topic. In "over Higherlevel" kun je niet waarderen en in "bug/error" wel. In basis is het altijd zo geweest dat je op niet inhoudelijke topics (dus stamtafel boards) niet kan waarderen. Dat is toen zo besloten: waardering alleen op inhoudelijke onderwerp boards.

 

Maar voordat ik het laat fixen (dus uitzetten waardering)  in stamtafel boards een vraag aan jullie:

Willen jullie wel waarderen (duimpje, beker) op topics in stamtafel? Vinden jullie dit leuk/nuttig?

Dan laat ik het niet fixen, maar laat ik waardering ook aanzetten alle stamtafel boards.

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 95 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.