Ga naar inhoud
Geplaatst:

Debbie1986

Hallo ik begin zelf een kinderdagverblijf. Nu wil ik personeel in dienst nemen 1 groepsleider en 1 groepsleider die okk mij helpt ondersteunen. Waar kan ik vinden wat voor de 2e een eerlijk loon is gezien ze ook meer doet dan alleen op de groep staan.

Featured Replies

Geplaatst:

BoecNL

Vacaturesites en dan vergelijkbare vacatures van concurrenten, Cao kinderopvang met de juiste inschaling, bevriende relaties met vergelijkbare functies bellen en vragen naar het salaris of het salarisvraagstuk open houden en het gesprek aangaan met geschikte kandidaten en eenzelfde of hoger salaris als/dan in de cao bieden. 

Succes!

aangepast door BoecNL

Geplaatst:

shoptillyoudrop

De CAO kinderopvang is algemeen verbindend verklaard dacht ik, dus die moet je dan volgen.

Daar staat vast het nodige in over salarissen (en andere relevante zaken!).

Succes!

"What, me worry?"

Geplaatst:

Roel J

en met link naar cao
https://www.kinderopvang-werkt.nl/cao-kinderopvang-2021-2022

Op die pagina vind je ook een functieboek waarin je kunt opzoeken welke functie het best past en welke inschaling daarbij hoort.
Als je de meest passende functie kent weet je welke schaal je moet toepassen en maak je daarna afspraken welk bedrag redelijk is op basis van haar ervaring en wensen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.