Ik ben voornemens om een thuiszorg organisatie op te starten. Een organisatie die zich enkel richt op huishoudelijke verzorging en persoonlijke begeleiding zoals
Lichamelijk functioneren, Financiën, Huisvesting, Sociaal functioneren, Praktisch functioneren en Dagbesteding.
Zelf heb ik geen diploma's in de zorg, ik wil hiervoor mensen inzetten.
Gerealiseerd;
- kvk inschrijving met juiste SBIcode(s)
- website
Ik heb heel veel gelezen en ik kom ontzettend veel tegen als het gaat om registraties o.i.d. Hier wil ik aan voldoen, maar ik wil voorkomen dat ik iets laat registreren wat misschien niet noodzakelijk is gezien de werkzaamheden.
De opzet is om aanvragen vanuit zowel particulier als via WMO en PGB te kunnen aannemen en behandelen.
Ondanks veel inlezen kom ik er niet helemaal uit. Misschien ook wel door 'alle bomen het bos niet meer zien'.
Zou iemand mij kunnen helpen aan een soort van stappenplan voor mijn situatie die ik kan hanteren ? Hier zou ik echt mee geholpen zijn.
Zo heb ik vragen als;
- Moet ik mij laten inschrijven in het BIG register voor hetgeen ik wil doen?
- Moet ik een AGB code hebben voor hetgeen ik wil doen?
- En zo zijn er meerdere zaken waarvan ik niet zeker weet of dit voor mij geldt.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Antaflu
Antaflu
Hallo allen,
Ik ben voornemens om een thuiszorg organisatie op te starten. Een organisatie die zich enkel richt op huishoudelijke verzorging en persoonlijke begeleiding zoals
Lichamelijk functioneren, Financiën, Huisvesting, Sociaal functioneren, Praktisch functioneren en Dagbesteding.
Zelf heb ik geen diploma's in de zorg, ik wil hiervoor mensen inzetten.
Gerealiseerd;
- kvk inschrijving met juiste SBIcode(s)
- website
Ik heb heel veel gelezen en ik kom ontzettend veel tegen als het gaat om registraties o.i.d. Hier wil ik aan voldoen, maar ik wil voorkomen dat ik iets laat registreren wat misschien niet noodzakelijk is gezien de werkzaamheden.
De opzet is om aanvragen vanuit zowel particulier als via WMO en PGB te kunnen aannemen en behandelen.
Ondanks veel inlezen kom ik er niet helemaal uit. Misschien ook wel door 'alle bomen het bos niet meer zien'.
Zou iemand mij kunnen helpen aan een soort van stappenplan voor mijn situatie die ik kan hanteren ? Hier zou ik echt mee geholpen zijn.
Zo heb ik vragen als;
- Moet ik mij laten inschrijven in het BIG register voor hetgeen ik wil doen?
- Moet ik een AGB code hebben voor hetgeen ik wil doen?
- En zo zijn er meerdere zaken waarvan ik niet zeker weet of dit voor mij geldt.
Alvast bedankt voor jullie expertise.
Groet Antaflu
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/73011-thuiszorg-organisatie-starten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag