Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Lesley H
Lesley H
Hoi Allen,
Wat fijn dat ik hier mijn vraag kan stellen.
Een bv constructie:
holding A en Holding B beide voor 50% aandeelhouder van de “beheer bv” die weer voor 100% aandeelhouder is van de werkmaatschappij.
Naar de beide holdings wordt netjes elke maand 6050 overgemaakt als management fee.
de eigenaar van holding A kan er niet van rondkomen en heeft inmiddels zijn loonheffing en omzetbelasting niet betaald.
ik wil niet meewerken aan een lening/voorschot van uit ons bedrijf omdat we aan het groeien zijn en daarvoor de centen nodig hebben.
Nu wil hij wellicht een lening aangaan bij een bank....
Wat kunnen de gevolgen voor mij en/of ons bedrijf zijn als hij echt in gebreke blijft naar de belasting en/of eventueel elders schulden creëert?
B.v.d.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/73632-compagnon-cre%C3%ABert-schulden-in-zijn-holding/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag