Echt vertrouwelijk?

Aanbevolen berichten

Als je Googlet op "vertrouwelijk" is het eerste resultaat een stuk waarvan ik me afvraag of dat inderdaad niet een beetje érg vertrouwelijk is.

Kunnen jullie dat inschatten, of dit informatie is waarvan je toch een beetje boel niet zou willen dat dit openbaar werd, of is het gewoon een hoop blabla, eigenlijk?

 

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=vertrouwelijk&btnG=Zoeken&meta=

 

De PDF geeft geen resultaat, de html versie daarentegen wel.

 

Link naar reactie

Ach ja, "vertrouwen" - volgens mij is dit een openbaar (of ooit openbaar) rapport, n.a.v. grote vraagtekens over de salariering van ambtenaren bij Onderwijs. Zelfverrijking was ook een woord dat toen (1-2 jaar geleden) veelvuldig viel.

 

Het resultaat viel te voorspellen : men deed een plas.....

en er kon niemand gevonden worden die wist dat dit te afwijkend was, niemand die aan de bel had gehangen, niemand die consequenties trok.

 

Bijna net het bedrijfsleven soms, onze overheid. ;)

Link naar reactie

Webwolff heeft gelijk, ik ontving van advocaat De Waal, de opsteller van de brief, deze reactie:

 

"De brief bevat de uitkomsten van een onderzoek dat mijn kantoor in opdracht van de minister van OC&W, mevrouw Van der Hoeven vorig jaar zomer heeft uitgevoerd. Het ministerie van OC&W heeft de brief zelf geopenbaard via de website. De brief is ook onderwerp geweest van parlementaire behandeling in de Tweede kamer. Dat was op 14 september 2004."

 

Mieke M

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 269 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.