• 0

promotie interieurmaatwerk

hallo, ik zou de zaak van mijn vader willen overnemen( het tekenen, maken en plaatsen van interieurmaatwerk) Ik wil alleen het klanten bestand nog wat uitbreiden. Mijn vader heeft al een webside www.welleman.net misschien even chekken en commentaar is zeker welkom! Maar ik eigenlijk naar nog andere promotietechnieken die goed werken en kan zorgen (waarschijnlijk op lange termijn) dat mijn klantenbestend wordt uitgebreid. Iemand een voorstel?

 

bedankt!

 

[edit]commentaar op de site per pm. Sitechecks doen we hier niet maar kun je laten doen bij sitechecks.nl[/edit]

 

[titel toegespitst - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Welke richting wil je precies op en wat heb je tot nu toe zelf bedacht?

 

De website ziet er op zich niet onaardig uit. Plaatjes zeggen meer dan duizend woorden, maar iets meer informatie kan geen kwaad denk ik.

 

Groet,

 

Dennis.

www.hfmn.com | www.staffvision.nl

Link naar reactie
  • 0

Nou, ik hoop voor je dat je over hetzelfde talent als je vader beschikt! Prachtige projecten!

Om je een beter advies te geven denk ik dat je ons allereerst eens een beter beeld moet gaan geven omtrent de promotionele activiteiten tot op heden. Bestaan deze activiteiten alleen uit het onderhouden van de website en kan hij verder voortbestaan uit een selecte klantengroep? Graag wat meer input.

 

 

Link naar reactie
  • 0

mr. detroit

 

mooie projecten heb je daar.

 

Effe een aantal punten mbt je website:

 

1/ 2140Mortsel mis ik een hier een spatie en wellicht 2 letters of is dit niet je postcode?

 

2/ Zijn de keukens en kasten op maat gemaakt of koop je die in en monteer de keukens en kasten ter plekke? Hiermee wil ik alleen aangeven dat het me niet geheel duidelijk is wat je dienst/produkt is

 

3/ wat hier niet zou misstaan zijn testimonials van tevreden klanten

 

4/Misschien per foto summier aangeven wat jullie (jij of je pa) hebben gedaan

 

Promotie mogelijkheid

1/ check de nieuwbouw wijken met woningen die tot jullie doelgroep behoren - maak een sexy-luxe flyer - en posten maar.

 

Just my $0.02

 

Ltr

Link naar reactie
  • 0

* huur tijdelijk etalages van leegstaande winkels (zat te vinden in Antwerpen) en plaats daar een indrukwekkend stuk + een fraaie 3D uitvoering van je domeinnaam

 

* maak een mooi vignet dat je op meubels kan plakken

 

* zoek free publicity in woonbladen, stadsbladen en bijpassende websites

 

* biedt een bijzonder ingerichte meuleman-lokatie aan voor fotografie, eventueel modefotografie - doen iets bijzonders, bv met bewust kleinere of grotere meubels

 

* plaats advertenties op woonsites, wellicht kun je een deal maken met Immoweb.be dat er tussen de zoekresultaten van voor jullie interessante budgetten (iets duurdere lofts etc) een advertentie staat van een prachtige keuken of badkamer of kastpartij

 

* gebruik Google Adwords

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 106 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.