Huishoudbeurs, give 'm HL?

Aanbevolen berichten

 

De Huishoudbeurs geeft gratis standruimte en een advertentie in de Telegraaf beursbijlage weg:

 

Een kwart miljoen vrouwen een merk laten beleven, dat kan tijdens de Huishoudbeurs! Maar daarbij stopt het niet. Want een goed beursconcept vertaalt zich ook door naar andere media als rtv, print en internet. En wat te denken van alle free publicity? Wij dagen creatieve professionals uit zo’n multimediaal concept voor hun klant te bedenken. Het beste concept wordt beloond met gratis standruimte t.w.v. € 10.000 en gratis advertentieruimte in De Telegraaf.

 

Is dat niks voor een paar HL-deelnemers die zich in een gezamenlijk te ontwikkelen presentatie aan een kwart miljoen mensen willen tonen? Breng Innovatie & Ondernemen gewoon onder de mensen!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

 

Primair een dak boven het hoofd van een aantal starters die zich op de consument richten, bij voorkeur met een tastbaar product. De beschikbare ruimte is 100 m2 en er valt waarschijnlijk wel te kletsen met de RAI zodat we geen diepe stand krijgen (die leent zich meer voor een single brand) maar eentje met veel facings. Veel startblokken, hmmm - die houden we erin.

 

Boodschap op twee niveaus. Ondernemen onder de aandacht brengen* (zie de HHB-bezoeker als je tante, buurman, moeder die zegt: zou je dat nou wel doen?) en individuele initiatieven een zetje geven. Het mooist is natuurlijk een showcase van de leukste initiatieven, maar dat is weer zo'n centraal gedirigeerde aanpak. Dan liever een Duitse kerstmarkt met een stel startblokken onder een gezamenlijke vlag.

 

Wat moet er op die vlag?

 

Ondernemen, een baan voor het leven...

12 ondernemers in de startblokken...

 

Het mag wel wat spannender, hangt een beetje af van de interesse.

 

* HL promoten is voor deze doelgroep niet zinnig, en dat gebeurt vanzelf als spinoff.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Hmm, ik vind het eigenlijk wel een goed idee. Een soort mini innovatiemarkt voor HL leden. Leuke gekleurde achterwandjes :D.

 

Je staat er alleen wél een week. Dus laptops en mobieltjes mee 8)

 

Bij voldoende interese wil ik wel helpen regelen. Zelf hoef ik geen standje. :-\

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

D'r was hier ook iemand met een website voor voor vrouwen en auto's. leek me een goeie. Maar er moet wel heel wat gemobiliseerd worden, want dit is geen gezellig besloten bijeenkomst met een paar honderd bezoekers maar een compleet gekkenhuis waar volgens mij ook gewoon verkocht kan worden. Commerciële eredivisie!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

D'r was hier ook iemand met een website voor voor vrouwen en auto's. leek me een goeie. Maar er moet wel heel wat gemobiliseerd worden, want dit is geen gezellig besloten bijeenkomst met een paar honderd bezoekers maar een compleet gekkenhuis waar volgens mij ook gewoon verkocht kan worden. Commerciële eredivisie!

 

Precies,

 

Maar als het om consumergoods gaat wordt het hier erg stil op HL :-\

 

De hushoudbeurs is zeker big business en veel exposure, als we zoiets samen met een telegraaf advertentie binnen weten te slepen is het Calimeroguerillia ten top. ;)

 

Alleen de tijd dringt.

Link naar reactie

Iets voor de nieuwsbrief? Reken op ca. 120 tot 150 euri per deelnemer (voor de stand) We moeten er echter wél van overtuigd zijn dat het een heel goed idee is. Je staat daar toch een week naar de huisvrouwen te kijken.

 

Is er onder de NOVU leden geen interesse?

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Ik heb hier drie concepten liggen:

 

1. InfoWinner. Inmiddels heel wat dames blij gemaakt door zoeken in telefoonboeken en typewerk te besparen.

 

2. Hennep bier. Lekker tjechisch biertje met een vleugje hennep erin. Dit is niet echt nieuw, je wordt er een beetje higher van en leuk om te verkopen. Zwitsers patent wordt gebrouwen in Tjechië

 

3. Glazen nagelvijltjes die je met je naam er op kunt laten bedrukken, Glazen nagelvijltjes worden op het vliegveld bij de doane niet afgepakt.

Wel nieuw met patent erop, komt uit Tjechië.

 

Ik moet hier nog even over nadenken, mochten er ondernemers zijn die optie 2 en 3 wat vinden, laat het me weten.

 

 

Perry

 

Link naar reactie

Ik heb twee producten, die wellicht interessant zijn om te laten zien:

 

De Paperbind om zelf thuis leuke boekwerkjes te maken, zonder speciale inbindapparatuur.

En 3D-programma en bijbehorende printfolie, om zelf drie dimensionale Photostatues te maken.

 

Paul Gokkel

tel 0630400088

Link naar reactie

Naar aanleiding van reacties, die ik kreeg van diverse geinteresseerden in het Paperbind-systeem. Hier wat meer informatie:

 

De Paperbind bestaat uit speciale A4-vellen, waarmee iedereen thuis een mooie brochure/boekwerkje kan maken. Dit alles snel met de hand, zonder enige inbindapparatuur. ER wordt geen gebruik gemaakt van ringbanden of hot melt covers. De vellen en het voor en achterblad kunnen met elke inkjetprinter beprint worden. Kleine oplages zijn zo goedkoop te fabriceren. Het wordt binnenkort door Anderegg Holding BV op de markt gebracht. Wij zoeken retailers/groothandels die geinteresseerd zijn in dit product. Voor meer info: anderegg@xs4all.nl ,paulgo@zonnet.nl

 

Paul

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 357 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.