Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
blue-tik
blue-tik
Goedemorgen,
Mijn BV is dit jaar wat gegroeid. Nu overweeg ik om mijzelf als DGA eenmalig dit jaar wat extra salaris uit te keren. Ik denk aan 10K bruto.
Het is in mijn geval namelijk voordeliger om salaris uit te keren dan dividend.
Ik heb het overigens niet over de vrije ruimte, die zal ik ook nog gaan uitkeren. En die zal ook nog wat hoger worden door extra salaris uit te keren.
Ik vraag mij echter af hoe ik dit extra loon praktisch moet regelen?
- Moet ik bepaalde overeenkomsten aanpassen of iets dergelijks?
- Moet ik bij de loonaangifte ergens iets speciaals aangeven?
Iets anders dat ik over het hoofd zie?
Alvast dank voor de reacties.
aangepast door blue-tikLink naar reactie
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen