Onlangs ontvingen wij vlak achter elkaar twee solicitaties per e-mail. In eerste instantie hebben wij hieraan geen aandacht besteed omdat betrokkenen een financiele achtergrond hadden en dus weinig voor ons konden betekenen. Omdat we altijd even reageren op sollicitaties had ik mij voorgenomen om vandaag onze reactie te geven. Bij het openen van de berichten viel mij op dat beiden berichten dezelfde tekst bevatten, behoudens de naam, de cv's de zelfde opmaal, font, beiden in .pdf en ook nog eens dezelfde emailadressen bevatten fianancial@mail15.com.
Zijn er meer ondenemers benaderd of zit hier iets anders achter?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Edward
Edward
Onlangs ontvingen wij vlak achter elkaar twee solicitaties per e-mail. In eerste instantie hebben wij hieraan geen aandacht besteed omdat betrokkenen een financiele achtergrond hadden en dus weinig voor ons konden betekenen. Omdat we altijd even reageren op sollicitaties had ik mij voorgenomen om vandaag onze reactie te geven. Bij het openen van de berichten viel mij op dat beiden berichten dezelfde tekst bevatten, behoudens de naam, de cv's de zelfde opmaal, font, beiden in .pdf en ook nog eens dezelfde emailadressen bevatten fianancial@mail15.com.
Zijn er meer ondenemers benaderd of zit hier iets anders achter?
jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7563-sollicitatie-spam/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag