Ik ben op zoek naar wat advies betreffende het volgende. Sinds enige jaren ben ik ondernemer, en heb ik een werkmaatschappij en een holding. Van een nieuwe klant kreeg ik het verzoek op de NDA (en andere contracten) te ondertekenen vanuit de holding, ipv vanuit de werkmaatschappij. Ik vind dat vreemd, en heb tot op heden altijd getekend vanuit de werkmaatschappij. Doe ik wat fout, of zit de (legal) persoon van deze nieuwe klant verkeerd? Wat zou eventueel de achterliggende reden kunnen zijn van dit verzoek?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JCVJCV
JCVJCV
Goedenavond,
Ik ben op zoek naar wat advies betreffende het volgende. Sinds enige jaren ben ik ondernemer, en heb ik een werkmaatschappij en een holding. Van een nieuwe klant kreeg ik het verzoek op de NDA (en andere contracten) te ondertekenen vanuit de holding, ipv vanuit de werkmaatschappij. Ik vind dat vreemd, en heb tot op heden altijd getekend vanuit de werkmaatschappij. Doe ik wat fout, of zit de (legal) persoon van deze nieuwe klant verkeerd? Wat zou eventueel de achterliggende reden kunnen zijn van dit verzoek?
Met dank en vriendelijke groet.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/75776-contracten-tekenen-vanuit-werkmaatschappij-of-vanuit-holding/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag