Wie weet er een handige app voor android die ik zelf handmatig zo nu en dan kan aanzetten bij een zakelijke rit.
Ik wil sommige ritten vanuit mijn prive auto zakelijk doorbelasten voor 21ct per kilometer naar mijn bedrijfje. Dus ik wil de app alleen aan zetten bij zakelijke ritten. Mijn prive ritten wil ik prive houden en dus niet in de registratie.
Ik hoor graag jullie aanbeveling en of ervaringen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
keesje321
keesje321
Rit registratie app zakelijke ritten
Wie weet er een handige app voor android die ik zelf handmatig zo nu en dan kan aanzetten bij een zakelijke rit.
Ik wil sommige ritten vanuit mijn prive auto zakelijk doorbelasten voor 21ct per kilometer naar mijn bedrijfje. Dus ik wil de app alleen aan zetten bij zakelijke ritten. Mijn prive ritten wil ik prive houden en dus niet in de registratie.
Ik hoor graag jullie aanbeveling en of ervaringen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/75805-ritregistratie-app-%C3%A1lleen-voor-zakelijke-ritten/Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag