Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
arpie_zzp
arpie_zzp
Pas geleden ben ik begonnen als zelfstandige video editor. Mijn huidige pc is niet goed genoeg meer om te editen. Daarom heb ik een nieuwe, krachtige computer nodig. Ik schat deze op ongeveer €2500. Ik wil losse onderdelen bestellen en er zelf één bouwen om zo kosten te besparen.
Nu is het ene onderdeel goedkoper bij 'winkel A' en het andere bij 'winkel B'. Stel dat ik mijn onderdelen bij vier verschillende winkels koop en dus vier verschillende facturen ontvang. Kan ik dit dan wel rekenen als één totale investering en daarmee boven de €450 komen, zodat ik kan afschrijven op deze investering?
Bonusvraag: Kan ik deze investering die ik nu in november aanga meteen voor een vijfde afschrijven na dit kalenderjaar? Of moet ik dan per maand rekenen? Bijvoorbeeld €2500 / 5 / 12 = €41,67 voor de maand december.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen